Ἡ οἰκία Μιαούλη καί τό Volvo Ἠλιόπουλου

Ἕνα στιγμιότυπο τοῦ 1963, σέ ἕνα σημεῖο πού δέν ὑπάρχει πιά...

Αὐτή ἡ νύχτα μένει: Ἡ σκηνή πού ἔγινε viral ἀπό τό κοινό!

Ἡ ἐπεισοδιακὴ ἄφιξη δύο τραγουδιστριῶν ἀπὸ τὴν Ξάνθη στὸ Ἀγρίνιο μὲ τὸ λεωφορεῖο.

Ἑπτά κλίκ πού μᾶς γυρίζουν στή δεκαετία τοῦ '70

Ἀποκλειστικὲς ἀπεικονίσεις ἀπὸ τὸ «The Little Drummer Girl» τοῦ κ. Πὰρκ Τσὰν Γοὺκ γιὰ τὸ BBC.

Τέσσερις θρύλοι στό Decemberfest τῶν Busoldtimers

Μεγαλύτερη ἀπὸ ποτὲ ἡ ἐτήσια συνάντηση τῶν ἱστορικῶν λεωφορείων.

Ἀποκριάτικη συνεστίασις τῷ 1962 εἰς τήν οἰκίαν Βεργῆ

Ἡ φωτογραφία του Κλεισθένους δημοσιεύεται γιὰ πρώτη φορά, 62 ἔτη μετὰ τὴν λῆψιν της.

09/10/23

#Η_Παραλία: Κι ὅμως εἶναι σκηνικὸ τῆς δεκαετίας τοῦ 1960...

Φωτογραφία ποὺ ἔκανε «θραύση»
στὸ πρῶτο γύρισμα τοῦ β' κύκλου

Μὲ μιὰ ἰδιαίτερη φωτογραφία οἱ #busoldtimershellas καλωσόρισαν τὴν ἔναρξη τοῦ δεύτερου κύκλου γυρισμάτων τῆς δημοφιλοῦς σειρᾶς «Ἡ Παραλία», στὴν Ἀττικὴ καὶ τὴν Κρήτη.

Ἡ σειρὰ προβάλλεται ἀπὸ τὴ Δευτέρα μέχρι τὴν Πέμπτη στὶς 22:45' ἀπὸ τὴν ΕΡΤ1.

Γιὰ τὶς ἀνάγκες τῶν γυρισμάτων ἔχουν χρησιμοποιηθεῖ τὰ μέλη τῆς ὁμάδας Σταῦρος Τσαλτούμης, Γιάννης Θεοδωρακόπουλος, Γιῶργος Δεμέστιχας καί Κωνσταντῖνος Σβεντζούρης. Ἐπίσης, σὲ ἐπικουρικὲς ἐργασίες ἔχουν χρησιμοποιηθεῖ τὰ μέλη Βελισσάριος Δραγάτσης καὶ Δημήτρης Παναγιωτόπουλος.

Ἡ φωτογραφία τοποθετήθηκε καὶ θὰ παραμείνει ἐξώφυλλο στὴν ἐπίσημη σελίδα «Παλιὰ Ἑλληνικὰ Λεωφορεῖα» τοῦ Facebook, καθὼς καὶ τὴν ὁμώνυμη ὁμάδα ἐνημερώσεως καὶ ἀνταλλαγῆς ἀπόψεων.

Θὰ παραμείνει ἀναρτημένο ἀπὸ τὶς 8 ἕως τὶς 29 Ὀκτωβρίου.




Διαβάστε περισσότερα:

29/09/23

Καὶ οἱ Busoldtimers Greece στὸ ντοκιμαντέρ "Leoforio" (VIDEO)

Στιγμιότυπα ἀπὸ τὸ ντοκιμαντέρ των Κατρὶν Κατελὰ καὶ Σοῦ Ἀγιελώ, μὲ τὴ στήριξη τοῦ Ταμείου Συμπαραγωγῶν Ἑλλάδας - Γαλλίας καὶ ἑλληνικὴ συμπαραγωγὴ τῆς BLONDE, ποὺ ἔκανε πρεμιέρα στὸ VISIONS DU RΈEL τς Ἑλβετίας.


Τὸ "Leoforio" τῶν σκηνοθετῶν Κατρὶν Κατελὰ καὶ Σοῦ Ἀγιελώ ἀπετέλεσε ἕνα ταξίδι, μιὰ καθημερινὴ βόλτα ἑκατοντάδων χιλιομέτρων μὲ λεωφορεῖα στὴν Ἑλλάδα τῆς κρίσης. Ἀπὸ τὴν χαοτική, πυκνοκατοικημένη πρωτεύουσα Ἀθήνα μέχρι τὴν πιὸ μικρὴ ἀπομακρυσμένη πόλη, τὸ λεωφορεῖο διέσχισε ἀκτές, ὀρεινοὺς δρόμους καὶ ἔρημα χωριά. Μιὰ σύντομη ματιὰ στὴν καθημερινότητα, ἕνα βλέμμα στὴν ἀνθεκτικότητα τῶν ἀνθρώπων σὲ ἐποχὲς κρίσης.

Στὴν κινηματογραφικὴ ἔρευνα ποὺ ἔκαναν οἱ δύο σκηνοθέτιδες ἔβαλαν τὸ "Leoforio" νὰ ἀκολουθεῖ τρεῖς ὁδηγοὺς τῶν ΚΤΕΛ, ἐν μέσῳ τῆς ἑλληνικῆς κρίσης καὶ μέσα ἀπὸ τὶς καθημερινὲς ἱστορίες τους κατέγραψε ἀπὸ τὴ μία, ἕναν συνεταιρισμὸ ποὺ προσπαθεῖ νὰ μὴν ἐναρμονιστεῖ μὲ τὴ σκληρότητα τῶν ἐργατικῶν συμβιβασμῶν ποὺ ἔγιναν στὰ χρόνια τῆς κρίσης καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη, μιὰ χώρα ποὺ ἀντιστέκεται μὲ ὁποιονδήποτε τρόπο σὲ μιὰ ἀπὸ τὶς πιὸ σκοτεινὲς σελίδες τῆς σύγχρονης ἱστορίας της.

Κατρὶν Κατελὰ καὶ ἡ Σοῦ Ἀγιελώ εἶναι ἔμπειρες ντοκιμαντερίστριες καὶ παραγωγοί, μὲ ἔντονη κοινωνικὴ καὶ ἀνθρωπιστικὴ δράση. Ἡ ταινία ἦταν ἕνα ἀπὸ τὰ ντοκιμαντὲρ ποὺ χρηματοδοτήθηκαν ἀπὸ τὸ ταμεῖο συμπαραγωγῶν Ἑλλάδας - Γαλλίας, μὲ τὴ Φένια Κοσοβίτσα τῆς Blonde στὴν ἑλληνικὴ πλευρὰ τῆς παραγωγῆς.


Τὸ «Leoforio» ἔκανε τὴν παγκόσμια πρεμιέρα του στὸ Ἐθνικὸ Διαγωνιστικὸ Τμῆμα τοῦ Visions du Réel στὶς 24 Ἀπριλίου 2020 στὴν ἑλβετικὴ πόλη Νιὸν καὶ προβλήθηκε δύο φορὲς ἀπὸ τὴν ΕΡΤ.

Ἡ συνεισφορὰ τῶν #BUSOLDTIMERS_GREECE

Τὰ «Παλιὰ Ἑλληνικὰ Λεωφορεῖα» συμμετεῖχαν στὸ γύρισμα διαθέτοντας τὸ ἱστορικὸ αὐτοφερόμενο R495 Βιαμὰξ γιὰ τὰ γυρίσματα ποὺ ἔγιναν στὸ Λαύριο καὶ ἀναφέρονται στὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖο λειτούργησαν οἱ συγκοινωνίες στὴ μεταπολιτευτικὴ Ἑλλάδα, καθὼς καὶ στὴν ἐποχὴ τῆς κρίσης καὶ τῶν μνημονίων.

Ἀπὸ τὴν ὁμάδα μας συμμετεῖχαν οἱ κ.κ. Χάρης Λαζαρόπουλος, Γιῶργος Δεμέστιχας, Γεώργιος Καραγιάννης, Χάρης Σαμουρκασίδης καὶ φοιτητὲς Δημοσιογραφίας. 

Δεῖτε τὸ σχετικὸ βίντεο μὲ ἀποσπάσματα:


Διαβάστε περισσότερα: 

28/09/23

Ὁ πρῶτος κινητήρας Honda V8 στὸ Boat Show της Γένοβας

Σὲ παγκόσμια πρεμιέρα, ἡ Honda Marine παρουσίασε τὸν πρῶτο τῆς V8 ἐξωλέμβιο κινητήρα, τὴν BF350, στὴ Διεθνῆ Ἔκθεση Σκαφῶν της Γένοβας.

 

Μέσῳ μιᾶς σειρᾶς ἐξαιρετικῶν τεχνολογικῶν χαρακτηριστικῶν, ἡ BF350 θὰ ἐπαναπροσδιορίσει τους ὑψηλῆς ἀπόδοσης premium ἐξωλέμβιους κινητήρες θαλάσσης προσφέροντας τὴν πιὸ ὑψηλὴ ἰσχὺ ἀπὸ ἕναν ἐξωλέμβιο κινητήρα τῆς Honda. Ἡ περίφημη μηχανολογικὴ ἀριστεία τῆς Honda ἐξασφαλίζει τέλεια ἰσορροπία ἀξιοπιστίας καὶ ἀπόδοσης.

«Ἡ ἔλευση τοῦ κινητήρα τῶν 350 ἵππων εἶναι μιὰ πολὺ σημαντικὴ ἐξέλιξη γιὰ τὴ Honda Marine. Αὐτὸς ὁ κινητῆρας καταδεικνύει τὴ δέσμευση τῆς Honda γιὰ τὴ βελτίωση τῆς ἐμπειρίας τῶν πελατῶν μέσῳ τῆς μηχανικῆς ἀκριβείας καὶ τῆς προσπάθειας γιὰ καινοτομία».Katsuhisa Okuda, Διευθύνων Σύμβουλος καὶ Πρόεδρος, Honda Motor Europe.

Ἡ BF350 τροφοδοτεῖται ἀπὸ ἕναν ἐντυπωσιακὸ κινητῆρα V8 5 λίτρων 60 μοιρῶν μὲ τεχνολογία VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control). Ἡ νέα BF350 προσφέρει ἐντυπωσιακὰ χαμηλὸ θόρυβο καὶ κραδασμούς, ἐνῶ προσφέρει ἕναν νέο διακριτικό, πλούσιο ἦχο καὶ συναρπαστικὴ ἀπόδοση, μὲ κάθε χαρακτηριστικὸ σχεδιασμένο νὰ βελτιώνει τὴν ἐμπειρία τοῦ σκάφους.


Ἡ Honda Marine BF350 προσφέρεται μὲ μιὰ νέα ξεχωριστὴ σχεδίαση καὶ λεπτὴ σιλουέτα ποὺ ἐναρμονίζεται πλήρως μὲ τὸ νερό. Μὲ περίβλημα Aquamarine Silver ἢ Grand Prix White, καὶ τὰ δύο σχέδια εἶναι ἀνάγλυφα μὲ τρισδιάστατα ἐπιχρωμιωμένα λογότυπα καὶ διακοσμητικὰ ποὺ ταιριάζουν σὲ μιὰ δυνατή, premium ἐμφάνιση.

Τεχνολογία

Αὐτὸς ὁ V8 κινητήρας 5 λίτρων προσφέρει τὴν πιὸ μεγάλη ἰσχὺ μεταξὺ τῶν ἐξωλέμβιων κινητήρων μας. Ἡ BF350 θὰ ξεκινήσει σὲ λειτουργία BLAST (Boosted Low Speed Torque), παρέχοντας ἄμεση καὶ ἰσχυρὴ ἐπιτάχυνση. Σὲ σταθερὲς ταχύτητες, θὰ ἐνεργοποιηθεῖ τὸ ECOmo, ὅπου τὸ σύστημα βελτιστοποίησης καυσίμου τοῦ κινητήρα θὰ μειώσει τὴν κατανάλωση καυσίμου ὅποτε εἶναι ἐφικτό. Ὅταν ἀπαιτεῖται ἐπιπλέον ἰσχύς, τὸ VTEC θὰ αὐξήσει τὴν ἰσχύ, παρέχοντας συναρπαστικὴ ἐπιτάχυνση.

Ἡ τεχνολογία VTEC τῆς Honda παρέχει ἕναν μοναδικὸ συνδυασμὸ ἰσχύος καὶ ροπῆς, βελτιστοποιῶντας τὴν ἀπόδοση σὲ ὑψηλὲς στροφὲς κάτι ποὺ συμβαίνει ἤδη μὲ τὶς ἐξωλέμβιες BF250, 225,150 καὶ 100.

 

Σχεδιασμένη γιὰ ἀπόδοση

Ἡ BF350 τῆς Honda Marine διαθέτει ἐπίσης μιὰ σειρὰ ἀπὸ ἔξυπνα χαρακτηριστικὰ ποὺ προορίζονται νὰ βελτιώσουν τὴ συνολικὴ ἐμπειρία συμβάλλοντας καθοριστικὰ στὴν εὐκολία χρήσης, ὅπως τὸ Cruise Control, τὸ Tilt Limit καὶ τὸ Trim Support.

Ἡ λειτουργία Cruise Control προσφέρει ὁμαλὴ πλεύση ἐνῶ παράλληλα εἶναι συμβατὴ μὲ τὴ λειτουργία trolling control. Μέσῳ τῆς ἐπιλογῆς Cruise Control στὴν ὀθόνη, ρυθμίζεται ἡ ταχύτητα πλεύσης.

Τὸ Tilt Limit διαθέτει μιὰ προεπιλεγμένη γωνία trim, γιὰ νὰ ἀποφευχθεῖ τὸ χειροκίνητο trim τοῦ κινητήρα κατὰ τὸν ἐλλιμενισμό. Πιέζοντας τὸ κουμπὶ ὁ κινητήρας θὰ στραφεῖ αὐτόματα στὸ προκαθορισμένο ὕψος γιὰ τὴν ἀποφυγὴ γρατσουνιῶν στὸ σκάφος ἢ τὸν κινητῆρα. Τὸ Automatic Tilt παρέχει μιὰ αὐτόματη πλήρη κλίση μὲ διπλὸ πάτημα τοῦ κουμπιοῦ.


Τὸ Trim Support διαθέτει τρεῖς προσαρμόσιμες προεπιλογὲς γιὰ αὐτόματο trim τοῦ κινητῆρα γιὰ νὰ πλανάρει τὸ σκάφος σας, ἐνῶ παράλληλα βοηθᾶ στὴν οἰκονομία καυσίμου. Ὁ ἐνσωματωμένος αἰσθητῆρας O2 προσαρμόζει τὴν κατανάλωση καυσίμου μὲ βάση τὰ ἐπίπεδα ὀξυγόνου στὰ καυσαέρια, ἀνιχνεύοντας καὶ βελτιστοποιῶντας τὴν ἀπόδοση τῆς καύσης. Τόσο τὸ Trim Support ὅσο καὶ ὁ αἰσθητῆρας O2 ἔχουν σχεδιαστεῖ γιὰ νὰ βελτιστοποιοῦν τὴν κατανάλωση καυσίμου χωρὶς νὰ διακυβεύεται ἡ ἀπόδοση τοῦ κινητῆρα.

Τὴν ἐξωλέμβια V8 BF350 συνοδεύει καὶ τὸ ὁλοκαίνουργιο χειριστήριο. Τὸ χειριστήριο διατίθεται σὲ ἐργονομικὴ μορφὴ γιὰ ὑποστήριξη διαφόρων λαβῶν καὶ χειρισμῶν, διαθέτει ἕνα πάνελ πολλαπλῶν λειτουργιῶν 5 κουμπιῶν καὶ ἕναν δείκτη ὑψηλῆς εὐκρίνειας οὐδέτερης θέσης, ὅλα ἐνισχυμένα μὲ δερμάτινη ὑφὴ γιὰ ἐξαιρετικὴ ἄνεση. Ἐνσωματώνοντας τὸ iST (Intelligent Shift and Throttle) οἱ κάτοχοι ἔχουν ἀκριβὴ ἠλεκτρονικὴ ἀπόκριση κινητῆρα γιὰ ἔλεγχο πολλαπλῶν κινητήρων μὲ ἕναν μόνο μοχλό, παρέχοντας ἁπλὴ λειτουργία γιὰ ὁμαλή, χωρὶς ἄγχος βαρκάδα.

Ἡ BF350 συνδυάζει ἄνεση καὶ ἀπόδοση. Ἕνας τεχνολογικὰ προηγμένος ἐξωλέμβιος κινητῆρα ποὺ ἀπογειώνει τὴν ἐμπειρία μέσῳ μηχανικῆς ἀκρίβειας. Στόχος εἶναι οἱ ὑψηλὲς ἐπιδόσεις μὲ κάθε δυνατὸ τρόπο καὶ ἡ BF350 εἶναι τὸ μεγαλύτερο ἐπίτευγμα τῆς Honda Marine μέχρι σήμερα.


18/09/23

Παλιά Ἑλληνικά Λεωφορεῖα καί Celestino πάλι μαζί (ΦΩΤΟ)

 Φωτογράφηση μόδας σὲ βιομηχανικὸ σκηνικὸ στὸν Βοτανικό

 


Νέες προτάσεις καὶ προσφορὲς γιὰ τὸ τέλος τοῦ καλοκαιριοῦ καὶ τὸ φθινόπωρο τοῦ 2023 κάνει ἡ ἑταιρεία Celestino φωτογραφίζοντάς τις στὰ Παλιὰ Ἑλληνικὰ Λεωφορεῖα. Γιὰ μιὰ ἀκόμα φορὰ μετὰ τὴν ἐκδήλωση μὲ τὸ "Celestino bus" τὸ 2015 στὸ παλιὸ ἁμαξοστάσιο τῆς ΟΣΥ στὴν Πειραιῶς, συνεργαστήκαμε προσδοκῶντας τὸ καλύτερο ἀποτέλεσμα.

Τὴ φωτογράφηση ἐπιμελήθηκε ἡ Λίλιαν Ἀγγελάκη μὲ τοὺς στυλίστες καὶ στὸ στελεχειακὸ δυναμικὸ τῆς ἑταιρείας, ἐνῶ ἀπὸ τὴν ὁμάδα μας ὁ σκηνοθέτης Χρῆστος Πούλιος βοήθησε μὲ τὶς χρήσιμες συμβουλές του ὥστε ὅλα νὰ πᾶνε καλά.


Ἡ ὑπέροχη Ρόμπιν μὲ τὴ λάμψη καὶ τὴν ὀμορφιά της συνδύασε τὴ φρεσκάδα μὲ τὴν κλασικὴ κομψότητα τεσσάρων ἱστορικῶν λεωφορείων τῆς συλλογῆς μας.

Ἀπολαῦστε τὶς φωτογραφίες ποὺ ἀκολουθοῦν:














Διαβάστε περισσότερα:

16/09/23

Ἀπό τό Ἀκρογιάλι στὴν Καλαμάτα μέχρι τὴν Ἀθήνα μὲ R495 Βιαμάξ

Πῶς μιὰ ὑπέροχη ἰδέα ἔγινε γύρισμα στὴν ἐξοχή  


Πέρασαν ἑπτὰ χρόνια ἀπὸ τὴν ἐπιτυχημένη διαφήμιση ποὺ ἔγινε γιὰ λογαριασμὸ γνωστῆς ἑταιρείας παραγωγῆς καὶ διάθεσης φρέσκου φυσικοῦ χυμοῦ μὲ τὴν ὑποστήριξη τῶν #busoldtimers_greece καὶ τὴν κίνηση τοῦ ἱστορικοῦ αὐτοφερόμενου R495 Βιαμάξ ἀπὸ τά #Παλιά_Ἑλληνικά_Λεωφορεα.

Δεῖτε ξανὰ τὴ διαφήμιση καὶ ἐλᾶτε μαζί μας σὲ μιὰ φανταστικὴ βόλτα στὸ παρελθόν. Τὸ δρομολόγιο τῆς πρωμετωπίδας ἀναγράφει «Ἀκρογιάλι». Πρόκειται γιὰ τὸν μικρὸ παραθαλάσσιο οἰκισμὸ ποὺ βρίσκεται σὲ μικρὴ ἀπόσταση ἀπὸ τὴν Καλαμάτα (περίπου 12 χλμ) καὶ ἔχει περίπου 130 μόνιμους κατοίκους. 

Τὸ σημεῖο ἐπιλέχθηκε ἀπὸ τὸν Χάρη Λαζαρόπουλο καὶ τὸν Παναγιώτη Καραμπίνη καθὼς σχεδιαζόταν πῶς θὰ γυριστεῖ ἡ συγκεκριμένη διαφήμιση. Ἡ ὁμάδα παραγωγῆς κατέβηκε στὸ Ἀκρογιάλι διότι στὸ τέλος τῆς θητείας του, τὸ συγκεκριμένο λεωφορεῖο ἐξυπηρετοῦσε τὸν συγκεκριμένο ὀνειρικὸ οἰκισμὸ σχεδὸν καθημερινά. 


Ποῦ βρίσκεται

Τὸ Ἀκρογιάλι ἔχει κτισθεῖ στοὺς πρόποδες τοῦ Ταϋγέτου, σὲ μιὰ περιοχὴ γεμάτη ἐλαιῶνες. Ἀποτελεῖ τὸ νεότερο χωριό της Ἀβίας, στὸ ὁποῖο ξεχωρίζουν ἑπτὰ μικροὶ τεχνητοὶ κόλποι του ποὺ σχηματίζουν πανέμορφες βοτσαλωτὲς παραλίες, ὅπου ὁ ἐπισκέπτης μπορεῖ νὰ ἀπολαύσει τὴν καταγάλανη θάλασσα τοῦ Μεσσηνιακοῦ κόλπου. 



Ἡ περιοχὴ ὀφείλει τὴ σημερινή της ὀνομασία στὸν μυθικὸ βασιλιᾶ τῆς Μεσσηνίας Κρεσφόντη, ὁ ὁποῖος τὴ μετονόμασε, μετὰ τὴν κατάληψη τῆς Πελοποννήσου ἀπὸ τοὺς Δωριεῖς, πρὸς τιμὴν τῆς Ἀβίας, κόρης τοῦ Ἡρακλῆ καὶ τροφοῦ του γιοῦ τοῦ Ἡρακλῆ καὶ τῆς Διηάνειρας, Ὕλλου (ἢ Γλήνου). 

Ἡ Ἀβία, διωκόμενη ἀπὸ τοὺς Ἀχαιούς, εἶχε καταφύγει στὸ μέρος αὐτὸ γιὰ νὰ σώσει τὸ βρέφος, ἱδρύοντας ναὸ πρὸς τιμήν του πατέρας της. Πολύτιμα ἀρχαιολογικὰ εὑρήματα στὴν εὐρύτερη περιοχὴ μαρτυροῦν πολιτισμικὴ ἀνάπτυξη ἤδη ἀπὸ τὴν προμυκηναϊκὴ ἐποχή.

Σύντομα θὰ ἐπαναλάβουμε αὐτὸ τὸ δρομολόγιο στὸ πλαίσιο εἰδικῆς ἐκδήλωσης σὲ συνεργασία μὲ τήν #ΕΟΟΕ.


Διαβάστε περισσότερα: 

15/09/23

Kinsen Hellas: Δυναμικὴ παρουσία σὲ 3 κορυφαῖα Mobility Events

Ἡ Kinsen Hellas, ἡ ἑταιρεία κινητικότητας ποὺ προσφέρει τὶς πιὸ ὁλοκληρωμένες λύσεις βραχυχρόνιας ἐνοικίασης (Rent a Car) καὶ μακροχρόνιας μίσθωσης (Leasing) γιὰ ἕνα εὐρὺ φάσμα ὀχημάτων, μηχανημάτων καὶ ἐξοπλισμοῦ διαφόρων ἐμπορικῶν σημάτων σὲ ὅλη τὴν Ἑλλάδα, θὰ ἔχει δυναμικὴ συμμετοχὴ σὲ τρία κορυφαῖα ἐτήσια Mobility events.

ITC 2023 - 6ο Συνέδριο Ὑποδομῶν καὶ Μεταφορῶν / 17 – 20 Σεπτεμβρίου 2023

Στὶς 17-20 Σεπτεμβρίου, ἡ Kinsen θὰ συμμετέχει στὸ ITC 2023 – 6ο Συνέδριο Ὑποδομῶν & Μεταφορῶν, τὸ ὁποῖο διεξάγεται ὑπὸ τὴν αἰγίδα τεσσάρων ὑπουργείων (Μεταφορῶν καὶ Ὑποδομῶν, Ναυτιλίας καὶ Νησιωτικῆς Πολιτικῆς, Περιβάλλοντος καὶ Ἐνέργειας καὶ Οἰκονομικῶν) μὲ τὴν ὑποστήριξη περισσότερων ἀπὸ 20 φορέων.
Τὸ Συνέδριο θὰ διεξαχθεῖ στὸ Ὠδεῖο Ἀθηνῶν, μὲ φυσικὴ παρουσία ὁμιλητῶν, συνέδρων καὶ ἐκθετῶν καὶ θὰ λάβουν μέρος στελέχη κορυφαίων ἑταιρειῶν καὶ θεσμικοὶ παράγοντες τοῦ χώρου τῶν Ὑποδομῶν καὶ τῶν Μεταφορῶν.
Τὴν Kinsen Hellas θὰ ἐκπροσωπήσει ὁ Business Unit Director, Mobility & Leasing Automotive, Moto, Trucks & Machinery, Γιῶργος Ξυνταράκης.

Transport Show / 22 – 24 Σεπτεμβρίου 2023

Θὰ ἀκολουθήσει ἡ συμμετοχὴ τῆς Kinsen στὴν 4η Διεθνῆ Ἔκθεση Ἐπαγγελματικῶν Ὀχημάτων, Τεχνολογίας Μεταφορῶν καὶ Logistics, «TRANSPORT SHOW» στὶς 22-24 Σεπτεμβρίου, στὸ MEC Παιανίας.
Ἡ ἔκθεση εἶναι ἀνοιχτὴ στὸ κοινὸ καὶ οἱ ἐπισκέπτες θὰ ἔχουν τὴν εὐκαιρία νὰ συνομιλήσουν καὶ νὰ ἐνημερωθοῦν ἀπὸ τὰ στελέχη τῆς ἑταιρείας, τόσο γιὰ τὶς προσφερόμενες ὑπηρεσίες ὅσο καὶ γιὰ τὶς τάσεις, τὶς προκλήσεις ἀλλὰ καὶ τὶς εὐκαιρίες τοῦ Leasing σὲ ἕνα διαρκῶς ἀναπτυσσόμενο περιβάλλον στὸν κλάδο τοῦ Mobility.

Cargo Truck & Van Expo / 30 Σεπτεμβρίου – 2 Ὀκτωβρίου 2023

Τέλος, τὰ στελέχη τῆς Kinsen, θὰ παραστοῦν στὴν 4η «Cargo Truck & Van Expo», ἡ ὁποία θὰ λάβει χώρα στo Metropolitan Expo, τὸ διάστημα 30 Σεπτεμβρίου - 2 Ὀκτωβρίου.
Ἡ ἔκθεση εἶναι ἀνοιχτὴ στὸ κοινὸ καὶ οἱ ἐνδιαφερόμενοι ποὺ θὰ ἐπισκεφθοῦν τὸ περίπτερο τῆς ἑταιρείας θὰ ἔχουν τὴν εὐκαιρία νὰ ἐνημερωθοῦν γιὰ τὸν παλμὸ τῆς ἀγορᾶς τοῦ Leasing καὶ νὰ ἐπιλέξουν εὐέλικτες, tailor – made ἐπαγγελματικὲς λύσεις.
 

13/08/23

Δημήτρης Ξανθόπουλος: Ἀπό τό «Τέρμα» στήν «Παραλία» μέ R495

Ὁ ρόλος πού τόν ἔκανε ὁδηγό 
καί ἡ ἀγάπη του γιά τό ἱστορικό
αὐτοφερόμενο τῆς Βιαμάξ 

Κείμενο: Λουκιανός Κάλλιμπαν

Ὁ ἠθοποιός Δημήτρης Ξανθόπουλος ἔγινε φίλος τῶν παλιῶν ἑλληνικῶν λεωφορείων ἀφοῦ ὁδήγησε ἕνα ἀπ' αὐτά γιά τίς ἀνάγκες ἑνός ρόλου του, σέ συνθῆκες «μαύρης νύκτας» σέ βουνό καί μέ κρύο πού διαπερνοῦσε ἀκόμα καί τό πιό χονδρό ἔνδυμα.

«Αὐτό εἶναι τό ἀγαπημένο μου. Τό ἔχω ὁδηγήσει καί μέ συνδέουν ὡραῖες ἀναμνήσεις. Τότε ἤμουν ὁδηγός, σήμερα εἶμαι καφετζῆς. Τό λές κι ἐξέλιξη...». Αὐτή ἦταν ἡ πρώτη κουβέντα τοῦ Δημήτρη Ξανθόπουλου ὅταν εἶδε τό ἱστορικό αὐτοφερόμενο R495 Βιαμάξ ἀπό τά «Παλιά ἙλληνικάΛεωφορεῖα» στό χῶρο πού γυρίζεται ἡ σειρά «Παραλία» γιά τήν ΕΡΤ1.

Τόν Φεβρουάριο τοῦ 2019, ὁ γνωστός ἠθοποιός πρωταγωνίστησε μαζί μέ τόν Ἀντώνη Μυριαγκό στήν ταινία μικροῦ μήκους «Τό Τέρμα» τοῦ Δημήτρη Μουτσιάκα, ἡ ὁποία γυρίστηκε στό Κατσιμίδι τῆς Πάρνηθος, σέ συνθῆκες ἀπόλυτου ψύχους. Γιά ἀρκετές ἡμέρες, τό γύρισμα ξεκινοῦσε στίς πέντε τό ἀπόγευμα καί δέν τελείωνε πρίν ἀπό τίς πέντε τό ξημέρωμα.

Ἡ ἐμπειρία μέ τόν Μουτσιάκα

Δημήτρης Μουτσιάκας ἐνέπνευσε μέ τή δουλειά του τήν ὁμάδα παραγωγῆς, τούς ἠθοποιούς ἀλλά καί τούς BusOldtimers_Greece μέ τήν ἐκπληκτική δουλειά πού ἔκανε μέ τό σενάριο πού ἐμπνεύστηκε καί σκηνοθέτησε ἀπό τίς «Ἀκυβέρνητες Πολιτεῖες» τοῦ Στρατή Τσίρκα (καί συγκεκριμένα τή «Λέσχη»).

Ὅταν παρουσιάστηκε στό Φεστιβάλ τῆς Δράμας τό «Τέρμα», ὁ σκηνοθέτης σημείωσε σέ συνέντευξη πού παρεχώρησε στό "Flix": «Διάβασα ἕνα ὄνειρο πού ταν γραμμένο στίς «Ἀκυβέρνητες Πολιτεῖες» καί ἀπό τήν πρώτη στιγμή, ἤθελα νά τό δῶ σέ ταινία.

»Ἀλλά στήν πραγματικότητα ἤθελα νά μοιραστῶ ἕναν συλλογισμό πού ἔκανα πάνω στόν θάνατο, πού προσωπικά ὅταν τόν σκέφτομαι μέ καθησυχάζει. Ἡ ζωή εναι σάν ἕνα δρομολόγιο λεωφορείου. Ἀνεβαίνεις καί συναντᾷς ἀνθρώπους, δημιουργεῖς σχέσεις, ἐρωτεύεσαι, κάνεις φιλίες. Σέ αὐτή τή διαδρομή, ἄλλοι ἀνεβαίνουν, ἄλλοι κατεβαίνουν καί κάποια στιγμή θά κατέβεις κι ἐσύ στό δικό σου τέρμα. Τόσο ἁπλά. Τήν ταινία θά τήν περιέγραφα ὡς ἕνα παράδοξο δρομολόγιο λεωφορείου».


Σέ αὐτήν τήν ταινία, ὁ Ξανθόπουλος καί ὁ Μυριαγκός ξεπέρασαν τούς ἑαυτούς τους. Ταυτίστηκαν μέ τούς ἥρωες πού ὑποδύονταν καί ἐνσάρκωσαν στόν ἀπόλυτο βαθμό τό συλλογισμό του Μουτσιάκα πού ἔγινε σενάριο.

Ὁ Ἀνέστης (Μυριαγκός) ἦταν ἐκεῖνος πού περίμενε σέ μιά ἀπομακρυσμένη ἐπαρχιακή στάση κοντά στή «Ρεματιά» νά περάσει λεωφορεῖο. Ὅταν αὐτό ἔφθασε μέ ὁδηγό τόν Βαγγέλη (Ξανθόπουλος) ἐπιβιβάστηκε καί βίωσε μία μυστηριώδη καί ἀπόκοσμη διαδρομή μέχρι τό τέρμα, ὅπου ἕνας πεζός ἐπιβάτης καί ἡ Μαρία, ἡ σύζυγος τοῦ Ἀνέστη, παίζουν καταλυτικό ρόλο μέχρι τό ἀνατρεπτικό τέλος.






Κάνε ἕνα κλίκ παρακάτω καί παρακολούθησε τήν ταινία:


Ἀπό τόν Βαγγέλη στόν Σήφη της «Παραλίας»

Μετά τό «Τέρμα» ὁ Δημήτρης Ξανθόπουλος ἐμφανίστηκε σέ ἀρκετές τηλεοπτικές σειρές ἑρμηνεύοντας ἥρωες πού ἀπέσπασαν ἐξαιρετικές κριτικές, ὅπως στήν «Κάρτ Ποστάλ», στόν «Ἅγιο Παΐσιο» καί τούς «Παγιδευμένους». Στήν ἑπόμενη σεζόν ἔρχεται ὡς Σήφης Γερωνυμάκης νά ὑποδυθεῖ τόν καφετζῆ στήν «Παραλία» πού ὑπόσχεται νά καθηλώσει τό τηλεοπτικό κοινό.

Ὁ Δημήτρης δέν συνηθίζει νά λέει πολλά γιά τό ρόλο του. Μιλᾷ μέ τήν ἑρμηνεία του. Ὡστόσο γιά τά «Παλιά Ἑλληνικά Λεωφορεῖα» φωτογραφήθηκε μέ τόν Χάρη Λαζαρόπουλο μπροστά στό λεωφορεῖο καί ὑποσχέθηκε σύντομα νά ἔρθει καί σέ κάποια ἀπό τίς πολιτιστικές ἐκδηλώσεις μας.

Τή σειρά πού βασίζεται στό μυθιστόρημα «Τό κορίτσι μέ τό σαλιγκάρι» τῆς Πηνελόπης Κουρτζῆ σκηνοθετεῖ ὁ Στέφανος Μπλάτσος καί τό σενάριο ὑπογράφουν οἱ Γιῶργος Χρυσοβιτσάνος καί Κώστας Γεραμπίνης.

Δεῖτε ἐδῶ μέρος ἀπό τό τρέϊλερ τῆς σειρᾶς, ὅπως ἀνέβηκε στό κανάλι μας:



Διαβάστε περισσότερα:

12/08/23

DAF Den Oudsten περνᾷ κάτω ἀπό τή μπάρα...

Οἱ πρῶτες κυκλοφοριακές ἀπορρυθμίσεις
γύρω ἀπό τό Μοναστηράκι, τό 2000 

Σπάνια φωτογραφία ἀπό τό ἀρχεῖο τῆς #ΛΑΕΓΕ πού δημοσιεύθηκε τόν Ὀκτώβριο τοῦ 2000 στήν ἐφημερίδα «Ἀθηναϊκή».

Ἐκείνη τήν ἐποχή ἔκλεισε ὁ δρόμος ἀπό τήν #Ἑρμοῦ καί #Ἀσωμάτων μέχρι τό τέλος τῆς Διονυσίου Ἀρεοπαγίτου μέ μπάρα πού ἄνοιγε μόνο γιά τή διέλευση λεωφορείων. Ἐδῶ το #DAF #DenOudsten ΥΕΜ-4859, εἰσαγωγῆς #Βιαμάξ, τῆς #ΕΘΕΛ στό δρομολόγιο «230 Κουμουνδούρου - Γουδί», σέ ἀντικατάσταση τῆς παλιᾶς γραμμῆς «Θησεῖο – Γουδί»

Κι ὅμως πέρασαν δύο δεκαετίες ἀπό τότε.

#pic #photography #picoftheday #photooftheday #busoldtimershellas #busoldtimers_gr #λεωφορεῖο #Ἀθήνα #Netherlands #Biamax #urban #millenials #oldcity #oldathens

Διαβάστε περισσότερα:

09/08/23

Πᾶμε πίσω στό 1994 μέ Δεινόσαυρο B10M στό «122»

Φωτογραφία ἀπό τήν πρώτη
ἐποχή ὀργανώσεως τῆς ΕΘΕΛ
 


Καλοκαίρι, ζέστη, τελείωσες ἀπό ἐξεταστική καί ἡ καλύτερη εὐκαιρία νά πᾶς βόλτα γιά μπανάκι μέ τήν παρέα σου στή Βοῦλα, στίς πλάζ τοῦ ΕΟΤ γιατί μηχανάκια γιά ὅλους δέν ἔπαιζαν, ἀλλά καί τό ποδήλατο δέν ἦταν ἡ καλύτερη ἰδέα γιά τά κορίτσια τῆς παρέας. Μέ ποιό λεωφορεῖο θά πᾶς;

Τό καλοκαίρι τοῦ 1994, ὁ «πές μας ποῦ πᾶς, νά σέ πᾶμε» ΟΑΣ εἶχε τή δώσει τή θέσῃ του στόν σημερινό ΟΑΣΑ. Ἡ ΕΑΣ εἶχε ἤδη ἀντικατασταθεῖ ἀπό τίς ΣΕΠ καί αὐτές διαδοχικά στήν ΕΘΕΛ μέ ἕνα ἄρθρο κι ἕνα νόμο, μερικούς μῆνες πρίν.

Ἦταν ἡ ἐποχή πού ἄρχισαν νά ἀκούγονται οἱ ἰδέες γιά ἀλλαγές στούς ἐννέα τομεῖς δρομολογίων τῶν ἀστικῶν συγκοινωνιῶν τῆς πρωτευούσης, τή χάραξη διαδημοτικῶν καί θερινῶν γραμμῶν, ἀλλά καί δρομολογίων ταχείας ἐξυπηρετήσεως (τά ἀποκαλούμενα καί «Ἐξπρές»).


Τό πρῶτο βῆμα γιά τίς «γραμμές – κορμούς»

Ἔτσι δημιουργήθηκαν οἱ γραμμές «110 Πειραιᾶς – Βοῦλα» καί «122 Ἀθήνα – Βοῦλα» πού ἀπετέλεσαν τή βάση γιά τίς ἀνάλογες γραμμές – κορμοῦς πού δημιουργήθηκαν τόν Σεπτέμβριο τῆς ἑπόμενης χρονιᾶς.

Ἐνῶ οἱ περισσότερες γραμμές γιά τά νότια προάστεια εχαν τήν ἀφετηρία τους μπροστά ἀπό τό Ζάππειο ἤδη ἀπό τήν ἐποχή τοῦ 6ου ΚΤΕΛ καί καθ' ὅλη τή διάρκεια λειτουργίας τῆς ΕΑΣ, ἐδῶ ἔχουμε μιά σημαντική διαφορά. Ὁ ΟΑΣΑ συνέδεσε τά δυτικά διαμερίσματα τῶν Ἀθηνῶν μέ τά νότια προάστεια τῆς πρωτευούσης γι' αὐτό χωροθέτησε τήν ἀφετηρία τοῦ «122» ἐπί τῆς ὁδοῦ Μάρνη (σ.σ. στήν παραδοσιακή ζώνη ἀφετηριῶν τοῦ πρώην 4ου ΚΤΕΛ, στήν κάτω πλευρά της Πατησίων).

Ἡ γραμμή ὑποστηρίχθηκε μέ τέσσερα ἀρθρωτά Volvo B10M «Σαρακάκης» ἀπό τό ἁμαξοστάσιο τῆς Πέτρου Ράλλη (δύο ὀχήματα ροῆς ἀνόδου καί δύο καθόδου) καί λειτούργησε περίπου γιά ἕνα ἔτος, ἀφοῦ τότε ἐπανασχεδιάστηκε καί ὀνομάστηκε «Α2 Ἀκαδημία – Βοῦλας μέσῳ λεωφόρου Ἀμφιθέας», ὅπως ὑπάρχει ὡς σήμερα.

Τό ἱστορικό στιγμιότυπο πού δημοσιεύουμε, προέρχεται ἀπό τό καλοκαίρι τοῦ 1994. Διακρίνεται τό ἀρθρωτό μέ ἀριθμό ἀνεμοθώρακα «56» (ΥΝ-6956) τοῦ 4ου κλιμακίου ΕΘΕΛ (Α/Σ Πέτρου Ράλλη) νά ἀνεβαίνει καμαρωτό τή Σταδίου, μέ ἀνοικτή μάσκα γιά καλύτερο ἀερισμό τοῦ ψυγείου, ἀνοικτή τήν πρώτη πόρτα καί κατεβασμένα τά παράθυρα (ἀνοικτῆς ἐπιφανείας κατά 50%) γιά φυσικό κλιματισμό ἀπό τήν κίνηση τοῦ ὀχήματος.


Νοσταλγική εἰκόνα μέ ἕνα θρυλικό μοντέλο ἑλληνικῆς κατασκευῆς, σχεδιασμοῦ καί ἀνάπτυξης.


Διάβασε κι ἄλλες ἀναρτήσεις
γιά τήν ΕΑΣ μέ ἕνα κλίκ ἐδῶ


Διάβασε περισσότερα:

08/08/23

Ἱστορικό SCANIA VABIS B71 Ταγκαλάκη λειτουργεῖ ὅπως τό 1958

 Ἡ «καρδιά» τοῦ 27 ἀπό τό 5ο ΚΤΕΛ
κτυπᾷ καί πάλι!

Ὅταν δέν τόν γνωρίζει κάποιος καί ἀκούει τούς φίλους του νά τόν ἀποκαλοῦν «δόκτωρ» τόν περνοῦν γιά γιατρό. Ὄντως, ὁ Εὐάγγελος Λαζαρόπουλος εἶναι ἕνας πολύ καλός καρδιολόγος, ὄχι ὅμως γιά ἀνθρώπους ἀλλά γιά μηχανές. Τό ἔχει ἀποδείξει στή ναυτιλία καί τό ἀποδεικνύει ὅποτε ἀσχολεῖται μέ τά Παλιά Ἑλληνικά Λεωφορεῖα.

Σέ ὅ,τι ἀφορᾷ τήν ἀνακατασκευή τοῦ ἱστορικοῦ 5/27, ὁ Εὐάγγελος ἔβαλε προσωπικό στοίχημα νά τοῦ ξαναδώσει ζωή τό 2014 ὅταν μετακινήθηκε ἀπό τή Σαλαμῖνα καί μεταφέρθηκε γιά τήν ἐπισκευή τοῦ ἁμαξώματός του στόν πρότυπο σχεδιασμό πού ἀκολούθησε ὁ Πέτρος Ταγκαλάκης τό 1958, βάσει τῶν προδιαγραφῶν τῆς ἀμερικανικῆς "Wayne".

Τήν ἄνοιξη τοῦ 2021, ἡ ἀποκατάσταση ἄλλαξε ἐπίπεδο. Ἄρχισε ἡ ἀποσυναρμολόγηση τοῦ κινητῆρα, τοῦ ἐπιλογέα, τῶν συστημάτων κινήσεως καί ἀέρος προκειμένου νά ξαναγίνει λειτουργικό καί ἱκανό νά ἐπανακυκλοφορήσει. Ἀπολύτως ἀπαιτούμενη διαδικασία γιά ἕνα λεωφορεῖο πού ἀποσύρθηκε τό 1982, ξαναδούλεψε σέ κάποια στιγμή τό 1997, ἀλλά ἕνα σωστό «τσέκ ἄπ» στήν «καρδιά» του.

Ἕτοιμο γιά πολλές βόλτες

Ὕστερα ἀπό 22 μῆνες ἐπιμελοῦς ἐργασίας μέ βάση τίς ὑποδείξεις ἐξουσιοδοτημένων μηχανικῶν της Scania ἀπό τήν Ἑλλάδα καί τό ἐξωτερικό, τό 5/27 ξαναδούλεψε μέ τήν ἴδια χαρακτηριστική χροιά τοῦ κινητῆρα D6 τοῦ μοντέλου Β71 57 πού μᾶς συνεπῆρε στά παιδικά μας χρόνια. Χρειάστηκαν δύο ταξίδια στή Σουηδία γιά νά βρεθοῦν τά ἐγχειρίδια, τά κατάλληλα ἀνταλλακτικά καί ὑλικά.

Ἤδη ἀπό τίς 3 Ἰανουαρίου 2023, ἕνας ἀπό τούς δύο ζωντανούς θρύλους τοῦ 5ου ΚΤΕΛ ἀναμένει τήν πλήρη ἀποκατάσταση τοῦ ἁμαξώματός του καί ἐκτέλεση δρομολογίου «132Α Πειραιεύς – Ἅγιος Στέφανος» μέ στάση γιά πεϊνιρλί στό τέρμα, ὅπως τότε στή δεκαετία τοῦ 1950.

Ἀκολουθοῦν φωτογραφίες γιά λίγους καί μυημένους. 

Οἱ καρδιοπαθεῖς καλό εἶναι νά πάρουν ὑπογλώσσιο πρίν τίς... ἀπολαύσουν:







Γιά δημοσιεύσεις μέ ἀναφορές στό 5ον ΚΤΕΛ
κάντε κλίκ ἐδῶ

Κι ἐδῶ, περισσότερες ἱστορίες γιά τόν παλιό Πειραιᾶ!


Διαβάστε περισσότερα ἐδῶ:





Translate