Ἡ οἰκία Μιαούλη καί τό Volvo Ἠλιόπουλου

Ἕνα στιγμιότυπο τοῦ 1963, σέ ἕνα σημεῖο πού δέν ὑπάρχει πιά...

Αὐτή ἡ νύχτα μένει: Ἡ σκηνή πού ἔγινε viral ἀπό τό κοινό!

Ἡ ἐπεισοδιακὴ ἄφιξη δύο τραγουδιστριῶν ἀπὸ τὴν Ξάνθη στὸ Ἀγρίνιο μὲ τὸ λεωφορεῖο.

Ἑπτά κλίκ πού μᾶς γυρίζουν στή δεκαετία τοῦ '70

Ἀποκλειστικὲς ἀπεικονίσεις ἀπὸ τὸ «The Little Drummer Girl» τοῦ κ. Πὰρκ Τσὰν Γοὺκ γιὰ τὸ BBC.

Τέσσερις θρύλοι στό Decemberfest τῶν Busoldtimers

Μεγαλύτερη ἀπὸ ποτὲ ἡ ἐτήσια συνάντηση τῶν ἱστορικῶν λεωφορείων.

Ἀποκριάτικη συνεστίασις τῷ 1962 εἰς τήν οἰκίαν Βεργῆ

Ἡ φωτογραφία του Κλεισθένους δημοσιεύεται γιὰ πρώτη φορά, 62 ἔτη μετὰ τὴν λῆψιν της.

27/01/13

Καλοκαίρι 1960 με το "14" για "Καλλιθέα - Τζιτζιφιές"

 
Το ημερολόγιο έγραφε 13 Αυγούστου 1960 όταν η γυναίκα που τράβηξε αυτή τη φωτογραφία θέλησε να απαθανατήσει ένα "υπερσύγχρονο λεωφορείο" να φεύγει από την αφετηρία του ενώ πίσω να διακρίνεται η διαχρονική ομορφιά του νεοκλασσικού μεγάρου, του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τότε η πλατεία Κοραή δεν ήταν πεζόδρομος και από κάτω δεν υπήρχε ο υπόγειος σιδηρόδρομος. Ούτε σαν σκέψη δεν υπήρχε στους περισσότερους Αθηναίους. Στο ρεύμα της καθόδου προς την οδό Σταδίου βρίσκονταν οι αφετηρίες του 6ου ΚΤΕΛ για τη γραμμή 14 "Αθήναι - Καλλιθέα - Τζιτζιφιές".

Είναι η σημερινή 910 που έφευγε έως πρόσφατα από τις αφετηρίες Σταδίου και Κολοκοτρώνη ενώ τώρα φθάνει μέχρι το σταθμό "Συγγρού - Φιξ" του υπογείου μητροπολιτικού σιδηροδρόμου.

Προσέξτε πώς αστράφτει το Scania Vabis Β71 με αμάξωμα Ταγκαλάκη (κατασκευής 1958), το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο. Και για την εποχή του, το Scania όχι μόνο είναι υπερσύγχρονο αλλά υπόδειγμα αισθητικής!
 

26/01/13

Καταστράφηκε ολοσχερώς το "12" του Αγρινίου, Mercedes O405

 
Τρία άτομα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Αγρινίου μετά την σφοδρή σύγκρουση που σημειώθηκε στην εθνική οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων όταν λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ Αγρινίου συγκρούστηκε με σφοδρότητα με αγροτικό αυτοκίνητο
Το λεωφορείο εκεί την ώρα εκτελούσε δρομολόγιο ερχόμενο προς Αγρίνιο, όταν στο ύψος μιας μικρής γέφυρας ο οδηγός του έχασε τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να εκτραπεί αριστερά και να συγκρουστεί με το αγροτικό αυτοκίνητο.
Από τα συντρίμμια του αγροτικού ανασύρθηκαν τραυματίες οδηγός και συνοδηγός, ενώ προληπτικά μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και ο οδηγός του λεωφορείου. Κανένας από τους επιβάτες του λεωφορείου δεν τραυματίστηκε.
Η εθνική οδός στο ύψος του ατυχήματος έχει κλείσει και η κυκλοφορία των οχημάτων γίνεται από την παλιά εθνική οδό.
 

07/01/13

VIDEO: Μήνυμα αισιοδοξίας από οδηγό λεωφορείου της ΕΘΕΛ

 
 
Υπάρχουν στιγμές που πρέπει να ξεπερνάς τον εαυτό σου. Να ξεσηκώνεις την ομάδα και να κάνεις τη διαφορά.
 
Αυτό σκεφθήκαμε με το νέο διαφημιστικό της σοκολάτας Παυλίδη, το οποίο έχει ένα μοναδικό κοινωνικό μήνυμα.
Έχει γυριστεί στο Α/Σ της Πέτρου Ράλλη με πρωταγωνιστή έναν οδηγό λεωφορείου που μεταφέρει καλοσύνη και αισιοδοξία. Νομίζω ότι αυτή πρέπει να είναι η σπίθα της αντίστασης σε όσους μας θέλουν υποταγμένους και εξαθλιωμένους. \
 
ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ο κόσμος να χαλάσει.
Τι λέτε; Δείτε το βίντεο και κάντε τις καλύτερες σκέψεις...
 
 

05/01/13

ΚΟΥΪΖ: Πόσα λεωφορεία ΚΤΕΛ, ΗΛΠΑΠ και συρμούς ΕΗΣ βλέπεις στο VIDEO

Από την ταινία "Γάμος αλά ελληνικά" οι ηθοποιοί κ.κ. Γιώργος Κωνσταντίνου και Ξένια Καλογεροπούλου,
μέσα σε αστικό Scania υπερμείζονος τύπου μπροστά στον εισπράκτορα...
Πριν από μερικές ημέρες δημοσιεύσαμε φωτογραφία σε κουΐζ που ρωτάμε ποιος ηθοποιός πληρώνει το εισιτήριο της συμπρωταγωνίστριάς του. Σήμερα επανερχόμαστε.
 
Πολλοί ήταν εκείνοι που βρήκαν ότι ήταν φυσικά ο ηθοποιός κ. Γιώργος Κωνσταντίνου ο οποίος συμπρωταγωνίστησε στην ταινία "Γάμος αλά ελληνικά" με την Ξένια Καλογεροπούλου.
 
Για τις ανάγκες των γυρισμάτων που έγιναν στο κέντρο της Αθήνας χρησιμοποιήθηκαν μάλιστα λεωφορεία για τις σκηνές στις οδούς Σταδίου, Αμαλίας και Όλγας όπου φαίνεται πως ο Κωνσταντίνου επιβιβάζεται μαζί με την Καλογεροπούλου σε λεωφορείο, αγοράζουν εισιτήριο από τον εισπράκτορα και πιάνουν τη συζήτηση.
 
Σήμερα σας παρουσιάζουμε καρέ της ταινίας που δείχνουν σημεία της παλιάς Αθήνας. Με την ευκαιρία, βρήκαμε και εντάξαμε πλάνα από παλιές ταινίες και επίκαιρα της εποχής με εικόνες της πρωτεύουσας από το 1965 έως το 1967. Έχουν σκηνές από τη ζωή της πόλης, την κίνηση στους δρόμους και φυσικά τα συγκοινωνιακά μέσα της εποχής.
 
Εκτός από τα πανέμορφα λεωφορεία των αστικών ΚΤΕΛ εκείνης της εποχής θα δείτε κλασσικά τριαξονικά ηλεκτροκίνητα λεωφορεία των ΗΛΠΑΠ αλλά και τους θρυλικούς ξύλινους συρμούς των τότε ΕΗΣ.
 
Ελπίζουμε να απολαύσετε το βίντεο και να μας γράψετε οποιαδήποτε παρατήρηση έχετε.
Το κουΐζ της ημέρας είναι απλό: πόσα λεωφορεία, τρόλλεϋ και συρμούς υπογείου σιδηροδρόμου βλέπετε. Οι δύο πρώτοι που απαντήσουν θα κερδίσουν από μία διπλή πρόσκληση για την παράσταση "Ακούω φωνές" της Αμάντας Σοφιανοπούλου.
 

01/01/13

2013 ευχές για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με περισσότερα... ΠΑΛΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Αθήναι, οδός Σταδίου (στο ύψος του Μετοχικού Ταμείου Στρατού - Μέγαρον Γενικής Τραπέζης εν τη πλατεία Ομονοίας), παραμονή Χριστουγέννων 1960.
Μια ακόμα χρονιά πέρασε αφήνοντας πίσω περισσότερη εμπειρία, δύναμη και γνώση για όσους εργαζόμαστε αφιλοκερδώς για την έρευνα, τη μελέτη και την ανάδειξη της συγκοινωνιακής ιστορίας στην Ελλάδα.
Αφετηρίες της οδού Ακαδημίας, πλήρες λεωφορείο 80 θέσεων
της γραμμής "40 Αγ. Νικολάου - Ζωγράφου" στα τέλη της δεκαετίας του '70. 
Φέτος συμπληρώνονται δέκα χρόνια από το εναρκτήριο λάκτισμα αυτής της προσπάθειας στα ΜΜΕ και στο δίκτυο.
 
Ήταν 2003 όταν το ειδικό αφιέρωμα της οικονομικής εφημερίδας «Εξπρές» φιλοξένησε ένα ιδιαίτερο αφιέρωμα στην προσπάθεια των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου να δημιουργήσουν με δικά τους έξοδα συλλογή με λεωφορεία που διαθέτουν αμάξωμα ελληνικής κατασκευής, υλικά, στοιχεία, δημοσιεύματα και φωτογραφίες που αφορούν σ’ αυτήν την κρίσιμη δραστηριότητα.
Οδός Ακαδημίας, στάση Ζωοδόχου Πηγής: Στιγμιότυπο από
την επιβίβαση επιβατών σε αστικό λεωφορείο (μάλλον Volvo)
της γραμμής "63/34 Τρείς Γέφυρες - Κυνοσάργους".  
Στις 13 Μαρτίου, αυτό το ιστολόγιο θα συμπληρώσει τέσσερα χρόνια παρουσίας στοδιαδίκτυο.
Το ενημερωτικό ιστολόγιο  busoldtimers.blogspot.gr ξεκίνησε το 2009 δίνοντας μια άλλη διάσταση στα θέματα και τις προβολές της στήλης «Ταξιδιώτες στο χρόνο» του περιοδικού “Car & Truck”.
 
Επικεντρώθηκε στη μελέτη που κάνουν οι αδελφοί Λαζαρόπουλοι και στο έργο ανακατασκευής των μουσειακών λεωφορείων που έχουν περισώσει.
Πολύτιμοι αρωγοί σ’ αυτήν την προσπάθεια είναι 52 τακτικοί αναγνώστες του ιστολογίου κι άλλοι 113 φίλοι της ομάδας «ΠΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ» στο Facebook που παρακολουθούν σχολιάζουν και παρεμβαίνουν όποτε το κρίνουν σκόπιμο.
Στάση "Πολυτεχνείο" στην  οδό Πατησίων: Εκτός από τα κλασσικά
ιταλικά τρόλλεϋ Alfa Romeo με το διπλό διαφορικό φαίνεται "κατοστάρι"
Volvo με αμάξωμα Σαρακάκη.


Δεν θα σταματήσουμε εδώ.
 
Η παρουσία μας θα αυξηθεί στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και στο YouTube ενώ νέες συνεργασίες θα ανακοινώσουμε μέσα στο επόμενο διάστημα.
Κατά το 2012 καταφέραμε να φέρουμε το “busoldtimers.blogspot.gr” πολύ ψηλά στις μηχανές αναζήτησης και θα συνεχίσουμε.
 
Θέλουμε παλιούς και νεώτερους φίλους, ακόμα κι αυτούς που απομακρύνθηκαν από κοντά μας λόγω υποχρεώσεων ή πιθανών διαφωνιών στη μεθοδολογία της έρευνας να δώσουν το παρόν.
Από τα γυρίσματα στα Χανιά...  
Στη χρονιά που πέρασε δείξαμε την παρουσία μας τόσο στα γυρίσματα της ξένης ταινίας Two faces of January”, όσο και στο οδοιπορικό που έκανε η Βαυαρική τηλεόραση για τους Έλληνες που επενδύουν στη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς.
 
Με ευγένια και κάθε διευκόλυνση παραχωρήσαμε  το χώρο που βρίσκεται ένα από τα λεωφορεία που επισκευάζονται για να γυριστεί το βίντεο κλιπ του Χρήστου Μενιδιάτη για τοτραγούδι «Πάνω απ’ όλα».
Παραλάβαμε λεωφορεία από πλήρη ανακατασκευή, άλλα τα επισκευάσαμε ώστε να κυκλοφορούν με ασφάλεια, άλλα τα μετατρέψαμε για τις ανάγκες γυρισμάτων.
 
Το ιστορικό εγχειρίδιο για τα Ο317 από τη "Βιαμάξ".
Σε συνεργασία με ιστορικά στελέχη επιχειρήσεων όπως η «Βιαμάξ» καταφέραμε να περισώσουμε μηχανολογικά εγχειρίδια σπάνιας ιστορικής αξίας για τα μοντέλα της Mercedes ΟΡ-315 και Ο 317 που κυκλοφόρησαν σαν αστικά λεωφορεία στην Ελλάδα.
 
Προμηθευτήκαμε από τη “Scania στο Μάλμε τα εγχειρίδια για τους κινητήρες D1o και D11, καθώς και χρήσιμο υλικό αποκατάστασεως μοντέλων όπως το Β71.
Επιλέξαμε μια φωτογραφία που συζητήθηκε δείχνοντας την Αθήνα του 1960 κρατώντας τα καλά στοιχεία εκείνης της εποχής ως ερεθίσματα και παρακαταθήκες του παρελθόντος για το μέλλον.
 
Σ’ αυτήν την προσπάθεια αποκτήσαμε πολλούς νέους φίλους, τους οποίους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και ευτυχία. 
 
Σας θέλουμε όλους ΕΔΩ.
 
ΧΑΡΗΣ & ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ





Translate