Volvo με αμάξωμα Μπουχάγιερ, 32 θέσεων, ήταν το 3 του ΚΤΕΛ Τρικάλων |
Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Τρικάλων, όπως και τα υπόλοιπα της χώρας, ιδρύθηκε το 1952 (ως 17ο ΚΤΕΛ) σύμφωνα με αυτά που προέβλεπε ο τότε νόμος 2119 για τις συγκοινωνίες.
Το ΚΤΕΛ Τρικάλων προήλθε από την συνένωση 67 ιδιοκτητών, που έως τότε εκτελούσαν μεμονωμένες διαδρομές ο καθ’ ένας.
Η διάσημη "Σοράγια", ένα θαυμάσιο Mercedes O302S3, το 34 του ΚΤΕΛ Τρικάλων |
Τα διάσπαρτα πολλά πρακτορεία, ένα για κάθε περιοχή του νομού, συγκεντρώθηκαν και ενώθηκαν σε ένα πρακτορείο.
Τα πρώτα λεωφορεία ήταν κυρίως MERCEDES, FORD, JAMΕS, LΕΥLAND, AUSTIN, BEDFORD, 24 και 32 θέσεων.
Το 1959 κατασκευάσθηκε ο Σταθμός Λεωφορείων στο κέντρο της πόλης επί της οδού Όθωνος, όπου λειτούργησε ως το 2008.
Κάποτε ήταν Mercedes "γουρούνα" αμάξωμα Ηλιόπουλου έως ότου τράκαρε κι άλλαξε "μούρη". Μετά το φώναζαν "τσιμεντόλιθο"... |
Με την προσθήκη λεωφορείων άγονων έως τότε γραμμών ο στόλος του έφτασε τα 103 υπεραστικά λεωφορεία.
Πέρασε από τότε μισός αιώνας!
Το 2003 μετατράπηκε από Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Τρικάλων σε ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία ΚΤΕΛ Τρικάλων Ανώνυμη Μεταφορική, Τουριστική και Εμπορική Εταιρεία.
Πηγή: Η εφημερίδα του Βαλτινού
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου