Κυριακή, 2 Νοεμβρίου 2014

Το μυστικό του Γιώργου από το ΚΤΕΛ Χίου

Δείχνει εμπράκτως την αγάπη του
στα Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία


Του αρέσουν οι υπολογιστές, ξετρελλαίνεται με τη μουσική, αγαπά τη δουλειά στα αστικά λεωφορεία και δεν το κρύβει. Αυτός είναι ο Γιώργος που οδηγεί το «5» ένα νεώτερο αστικό Neoplan στο αστικό ΚΤΕΛ της Χίου.


Ο Γιώργος όμως έχει ένα μυστικό, το οποίο αποκάλυψε σε λίγους και παλιούς φίλους τώρα τελευταία. Δεν του αρέσουν μόνο τα σύγχρονα λεωφορεία, αλλά έχει πάθος με τα Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία. Εκτός από δεινός συλλέκτης φωτογραφιών και φιλόδοξος ερευνητής, ο Γιώργος έχει στην κατοχή του και κάτι μοναδικό που θα ζήλευαν πολλοί συνάδελφοί του.

Είναι αυτή εδώ η συλλογή:


Αγόρασε ένα παλιό ταμπλό από Mercedes Benz Βιαμάξ Ο322, συγκέντρωσε ταμπελάκια από Volvo Σαρακάκη, Hino Ηλιόπουλου και Mercedes Biamax, ξήλωσε ένα ρολόι από υπεραστικό Ο302 Βιαμάξ και να τι έφτιαξε! 

Αυτή είναι μια μοναδική σύνθεση που έχει στο χώρο του για να του θυμίζει τα ένδοξα λεωφορεία που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα.

Τώρα ετοιμάζει βάση φωτογραφικών δεδομένων με ό,τι παλιό και ιστορικό μπορεί να αξιοποιήσει.

Τού αξίζουν συγχαρητήρια και ευχές για πολλά και ευχάριστα δρομολόγια με το λεωφορείο του... 


Διαβάστε ακόμα: 





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.