17/04/14

Αυτό είναι το έργο μας χωρίς να πουλάμε φούμαρα!


Το τελευταίο διάστημα έχουμε γίνει αποδέκτες διαφόρων μηνυμάτων και προειδοποιήσεων από πρόσωπα που μας γνωρίζουν και σέβονται τον αγώνα μας σχετικά με ορισμένους γραφικούς οι οποίοι φέρονται να διατυπώνουν διάφορες ανοησίες δήθεν για να αποδείξουν πόσο αυθεντίες είναι ή τι έργο κάνουν στον τομέα της ιστορικής έρευνας περί τη συγκοινωνία με αιχμές και ψεύδη εναντίον μας.

Από το 1995 έως σήμερα, οι Χάρης και Βαγγέλης Λαζαρόπουλος καταφέραμε να περισώσουμε τουλάχιστον 15 μουσειακά λεωφορεία με δικά μας έξοδα πληρώνοντας ιδιοκτήτες, εφορίες και μεταφορείς τοις μετρητοίς. 

Σε αυτά τα 19 χρόνια αναπτύξαμε δίκτυο επικοινωνίας με τα τρία βασικά εργοστάσια κατασκευής λεωφορείων Scania, Volvo και Mercedes ενώ ήρθαμε σε επαφή με τους ιστορικούς αντιπροσώπους τους στην Ελλάδα και αγοράσαμε πολύτιμο αρχειακό επιστημονικό υλικό. 


Για παράδειγμα, από τη «Βιαμάξ» προμηθευτήκαμε τα αυθεντικά εγχειρίδια κινητήρων και λειτουργίας κινητήρων και λοιπών συστημάτων για τα μοντέλα Ο315, Ο322 και Ο317. Αναλόγως πράξαμε σε απευθείας επικοινωνία με τη Scania για τα μοντέλα Β7153 και Β7157.


Έχουμε ανακατασκευάσει με δικούς μας πόρους και χωρίς την παραμικρή βοήθεια ή υποστήριξη από τρίτους για ένα αστικό λεωφορείο υπερμείζονος τύπου Scania Vabis BF76 με αμάξωμα Ρεντούμη, ένα αστικό Mercdes Benz O322 Βιαμάξ κι ένα υπεραστικό Mercedes Benz R495 Βιαμάξ. Η ανακατασκευή του Scania Vabis δεν έχει ολοκληρωθεί εξαιτίας αστοχίας στην ανακατασκευή των θυρών, έργο που ανατέθηκε σε τρίτο συνεργάτη και αναμένεται να έρθει εις πέρας.

Πλήρη γενική επισκευή και αποκατάσταση έχει δεχθεί επίσης το αστικό λεωφορείο υπερμείζονος τύπου Mercedes Benz O317 στον κινητήρα και στα συστήματα πέδης, αέρος και φωτισμού. Ωστόσο δεν κρίθηκε σκόπιμη η ανακατασκευή του αμαξώματος προς το παρόν.

Επίσης έχουν πληρωθεί με τιμολόγια που πληρώθηκαν τοις μετρητοίς, επισκευές ευρείας κλίμακας σε δύο αστικά λεωφορεία Volvo SB756 Σαρακάκη απευθείας στα συνεργεία του ομώνυμου Ομίλου ώστε να καταστούν λειτουργικά.

Επιπροσθέτως, από τον προηγούμενο μήνα βρίσκεται σε φάση αποκατάστασης και ανακατασκευής ένα ιστορικό Scania Vabis B7157 με αμάξωμα Ταγκαλάκη, το κόστος του οποίου θα καλυφθεί από τις δυνάμεις μας. Τέλος, προχωρεί η ανακατασκευή του ιστορικού Scania Vabis B75 που καθυστέρησε ύστερα από αλλεπάλληλα προβλήματα τεχνικής φύσεως που προέκυψαν στα συστήματα διεύθυνσης και κίνησης του οχήματος, τα οποία αποκαταστάθηκαν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Αυτό είναι το έργο μας, το οποίο στηρίζεται στη σοβαρότητα και στη συνέπεια προς ένα συγκεκριμένο στόχο: τη διάσωση, τη μελέτη και τη διατήρηση μουσειακών λεωφορείων ελληνικής κατασκευής που έχουν το χαρακτήρα μνημείων της νεώτερης βιομηχανικής κληρονομιάς της χώρας μας. Πιστεύουμε στο όραμα που ονομάζεται σύσταση του Εθνικού Μουσείου Μεταφορών και δεν χαϊδεύουμε τα αυτιά κανενός.

Ο,τιδήποτε άλλο ακούγεται από ορισμένους που παριστάνουν τους ειδήμονες αποτελούν μικρές ανθρώπινες ιστορίες για θεατρικά μονόπρακτα.


Χ.Κ.Λ. 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου





Translate