Λεωφορείο Scania Vabis υπερμείζονος τύπου με αμάξωμα Ρεντούμη στο Καλλιμάρμαρο, σε εκδήλωση για την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο. |
Δεν
είναι λίγες οι ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου με πλάνα μέσα σε
λεωφορεία ή στο κέντρο της Αθήνας και άλλων πόλεων.
Υπάρχουν
μάλιστα κάποιες ταινίες που θυμίζουν αφηγήσεις των γονιών και των παππούδων μας
μέσα σε λεωφορεία.
Η προσέγγιση ενός άνδρα σε μια γυναίκα σε παλιότερες
δεκαετίες που δεν υπήρχαν ούτε τα κινητά τηλέφωνα, ούτε οι σελίδες κοινωνικής
δικτύωσης γινόταν με άλλους τρόπους.
Άλλοι
λένε ότι ήταν πιο λεπτοί οι χειρισμοί κι άλλοι λένε ότι ήταν πιο ευγενικοί οι
τρόποι προσέγγισης. Από τις ταινίες που έπαιξε ο Κώστας Βουτσάς είδαμε πολλές φορές
πώς μπορούσε να πιάσει συζήτηση ένας νεαρός με μια κοπέλα σε ένα πάρτυ κι αν
ταίριαζαν έφταναν στο σημείο να χορέψουν.
Σε
άλλο φιλμ, ο Γιώργος Πάντζας υποδύεται κάποιον που του αρέσει ο ποδόγυρος και
παίρνει στο κατόπι όποια κοπέλα τού αρέσει.
Στην
ταινία «Γάμος αλά ελληνικά» πάντως, ο Γιώργος Κωνσταντίνου έχει έναν τρόπο που
τον μεταχειρίζονταν νεαροί άντρες της μεσαίας τάξης, προς όφελος… των λεωφορειούχων
και των ΚΤΕΛ. Φρόντιζαν να παρακολουθούν τη γυναίκα που τους ενδιέφερε και να
πέφτουν μπροστά της «όλως τυχαίως» στις βιτρίνες, στους δρόμους, στις ουρές των
αφετηριών και φυσικά στο διάδρομο του λεωφορείου για να πάρουν εισιτήριο από
τον εισπράκτορα.
Όπως
φαίνεται εδώ μάλιστα, ο Γιώργος Κωνσταντίνου φαίνεται πως ενδιαφέρεται τόσο
πολύ για την Ξένια Καλογεροπούλου ώστε προθυμοποιείται να πληρώσει και το
αντίτιμο του εισιτηρίου της!
Άλλες
εποχές, άλλα ήθη, πιο ρομαντικά…
Όσον
αφορά στο λεωφορείο, προφανώς και είναι υπερμείζονος τύπου αστικό εκατό θέσεων
και μάλλον με αμάξωμα Ρεντούμη (σύμφωνα με την κατασκευή των θυρών) ή
Σπαρταλιάν (σύμφωνα με το τετραγωνισμένο τζάμι στο γραφείο του ειπράκτορα).
Απολαύστε τη φωτό:
Πολύ ωραίο κείμενο που μας θυμίζει παλιές εικόνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Χάρη και Βαγγέλη!
Νίκος Νικολόπουλος (ο εγγονός του 5/144)
Γειά σου Νίκο!
ΔιαγραφήΦύγατε από τον Πειραιά και χαθήκαμε.
Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια.
Με την πρώτη ευκαιρία θα ψάξω στο αρχείο του Car&Truck για να αναδημοσιεύσω εδώ το αφιέρωμα στον παππού σου. Μήπως έχεις βρει και τις ασπρόμαυρες φωτό με το χασανιώτικο πριν από το Scania; Αν είναι στείλτες με mail να τις ανεβάσω. :-)
Pou tis vriskete re paidia aytes tis fotografies?
ΑπάντησηΔιαγραφήPalia sas vriskame kai sto Car Kai Trak enw twra olo mlkies grafoune. Giati fygate?
Nikos Pelekanos Volos
Αγαπητέ κ. Παλεκάνε,
Διαγραφήεξακολουθούμε να αγαπάμε και να υποστηρίζουμε έστω και συμβουλευτικά το "Car & Truck". Περιβάλλουμε με την εμπιστοσύνη μας όσους έχουν παραμείνει και κοπιάζουν για το καλύτερο.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοφρόνηση.
Νομίζω πως έχουμε επικοινωνήσει και παλιότερα. Τηλεφωνήστε στο κέντρο του "Πήγασου" και ζητήστε το κινητό μου, αν είναι να επικοινωνήσουμε απευθείας.
Kala kai sto allo to logistic alla xalia pali. Pou einai o xarhs, I Cristina, o baseos Kai o varos?
ΑπάντησηΔιαγραφήPelekanos Apo Volo pali
Γνωρίζετε με πόσο κόπο και πόση αγάπη έστησα το "Logistics & Management". Δεν θεωρώ πως είναι στην κατάσταση που περιγράφετε.
ΔιαγραφήΟ συνάδελφος που με διαδέχθηκε στη θέση του αρχισυντάκτη αλλά και η παρουσία του κ. Δημήτρη Βάρου δίνουν το στίγμα της συνέχειας και της αξιοπιστίας στο περιοδικό.
Είναι λογικό να παρατηρούνται κλυδωνισμοί και πιθανές ελλείψεις, ωστόσο, αυτό συμβαίνει λόγω της ευρύτερης κρίσης στα ΜΜΕ και στην αγορά.
Θα χαρώ να τα πούμε.