Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2014

ΟΑΣΘ: Κανονικά θα κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία



Επιστρέφουν από αύριο, Τρίτη 15 Ιουλίου, τα αστικά λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, θα κυκλοφορήσουν κανονικά από τις 6 αύριο το πρωί. 
Ήδη εκταμιεύτηκαν 4 εκατ. ευρώ για να καταβληθεί η μισθοδοσία των εργαζομένων σχετικώς με τις πάγιες υποχρεώσεις του μηνός Ιουνίου. Ωστόσο το πρόβλημα με την βιωσιμότητα του ΟΑΣΘ παραμένει. 


Όπως άφησε να εννοηθεί ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Χρ. Στεφανίδης, πρέπει να βρεθούν περίπου 40 εκ. ευρώ για να εξοφλήσει τους προμηθευτές του και το ΙΚΑ. Οι επαφές εκπροσώπων του διοικητικού του συμβουλίου θα συνεχιστούν και αύριο στην Αθήνα.  
Στόχος είναι να δοθούν στον οργανισμό τα συνολικά 130 εκατ. ευρώ που του οφείλονται από επιχορηγήσεις της περιόδου 2010-2013.  
Η κυβέρνηση φαίνεται να θεωρεί υπερβολικές τις επιδοτήσεις προς το ΟΑΣΘ και δηλώνει αποφασισμένη να τις περιορίσει, ανοίγοντας τον δρόμο για αύξηση των εισιτηρίων.  
"Περιθώρια παρεκκλίσεων από τις αρχές της οικονομικής αποτελεσματικότητας και της κοινωνικής δικαιοσύνης δεν νοούνται από κανέναν φορέα. Είμαστε όλοι στο ίδιο καράβι", υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του ο Χρ. Σταικούρας.
Πάντως τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομίας υποδεικνύει ως αποκλειστικά υπεύθυνο για το τέλμα και το αδιέξοδο στον ΟΑΣΘ ο πρόεδρος των εργαζομένων στον οργανισμό κ. Δημ. Τσερμενίδης


Διαβάστε ακόμα για το ίδιο θέμα: 






Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.