Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2014

ΑΠΗΥΔΗΣΑΝ: Χειρόφρενο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη

Φωτογραφία από το Α/Σ Φοίνικα λίγο μετά την παραλαβή των Scania από την ΕΛΒΟ δίπλα σε όμορφους "Δεινόσαυρους"  Volvo Σαρακάκη... 
ΑΠΟΓΝΩΣΗ για τους μετόχους και τους εργαζομένους στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Τα πράγματα πλέον βρίσκονται σε οριακή κατάσταση. 
Από σήμερα το πρωί οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ προχωρούν σε επίσχεση εργασίας, ύστερα από απόφαση της έκτακτης συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του σωματείου τους.

Η κατάσταση αναμένεται να γίνει δραματική για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης, αφού χωρίς λεωφορεία νεκρώνει η πόλη και το μόνο, άλλο, συγκοινωνιακό Μέσο που έχουν είναι το ταξί.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος των εργαζομένων, Δ. Τσερμενίδης, οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι εδώ και 45 μέρες. 
Το κυριότερο είναι πως το ελληνικό δημόσιο χρωστά περίπου 130 εκατ. ευρώ στον οργανισμό από το 2010 ως το 2013. 

Αναμνηστική φωτογραφία από το αμαξοστάσιο του Φοίνικα από την εποχή
που παραλήφθηκαν τα αρθρωτά Volvo και τα υπερμείζονος Pegaso
Με αφορμή το περιστατικό αυτό σας δημοσιεύουμε ιστορικές φωτογραφίες με εργαζόμενους του ΟΑΣΘ στο αμαξοστάσιο του Φοίνικα. Το υλικό προέρχεται από το αρχείο του φίλου μας, εργαζομένου στον Οργανισμό, τον κ. Παναγιώτη Ρούμπο.

Οδηγοί και εισπράκτορες των λεωφορείων που δρομολογούνταν στη γραμμή "5 / Νέα Κρήνη - Βενιζέλου" ποζάρουν λίγο μετά την παραλαβή των "κόκκινων" Volvo...
  • Το ιστολόγιο "ΠΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ" βρίσκεται στο πλευρό των εργαζομένων αλλά και των μετόχων του ΟΑΣΘ.
    Μπορεί να αποτελέσει βήμα διαλόγου και προβολής των απόψεών τους, όποτε το θελήσουν. 
Διαβάστε ακόμη:





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.