Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014

Ψηφίσατε Ταγκαλάκη, Ρεντούμη, Ελευθεριάδη, Βιαμάξ! (ΦΩΤΟ)

ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ – Τι έδειξε, πόσοι συμμετείχαν

Βραδυνή λήψη από το αμαξοστάσιο του 3ου ΚΤΕΛ στην Ιερά Οδό. Ο Φ. Φλώρος απαθανάτισε το 3/131 της οικογένειας Αργυράκη (τρίτο από δεξιά) μαζί με το αδελφάκι του, το 3/39 του Δημητράκη Οικονόμου.

Η πρώτη μεγάλη δημοσκόπηση του ιστολογίου μας έτρεξε από τις 27 Απριλίου ως σήμερα με σκοπό να αναδείξουμε από τη δική σας ψήφο τον αμαξοποιό που έφτιαξε τις χαρακτηριστικότερες κατασκευές πάνω σε πλαίσια λεωφορείων.

Συμμετείχαν 109 από τα 2.118 μέλη της ανοικτής ομάδας «ΠΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ» που διαθέτουμε σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης και είχαν το δικαίωμα να δώσουν περισσότερες από μία ψήφο.

Τη διεξαγωγή της ψηφοφορίας επικρότησαν 23 φίλοι της ομάδας μεταξύ των οποίων ο αδελφικός φίλος και συλλέκτης ένος πανέμορφου Mercedes Benz O302 της Κέρκυρας, ο κ. Ανδρέας Αλέγρης, ο Γιώργος Νάθενας, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ο Γιάννης Λάσκαρης, ο Θάνος Ταγκαλάκης, ο Δημήτρης Παναγιωτόπουλος, ο Γεώργιος Συνέσιος, ο Βασίλης Λαδάς και πολλοί ακόμα.

Η δημοσκόπηση έκλεισε στις 6 το απόγευμα της Τετάρτης 16 Ιουλίου και ανέδειξε ως τον υπ’ αριθμόν 1 κατασκευή χαρακτηριστικότερου αμαξώματος ελληνικού λεωφορείου τον… Πέτρο Ταγκαλάκη! Η πρωτιά κατακτήθηκε και με διαφορά αφού τα αμαξώματα Ταγκαλάκη πήραν 68 ψήφους.

 
Με αφορμή αυτό το δεδομένο δεσμευόμαστε πολύ σύντομα και δημοσιεύσουμε ένα τιμητικό αφιέρωμα σ’ αυτόν τον μεγάλο μάστορα που έδωσε το προσωπικό του στίγμα στα αστικά λεωφορεία των Αθηνών επί σειρά δεκαετιών. 

Στη δεύτερη και την τρίτη θέση κατετάγησαν οι κατασκευαστές Κωνσταντίνος Ρεντούμης και Ελευθέριος Ελευθεριάδης, με 13 και 9 ψήφους αντίστοιχα. Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι κατασκευές της «Βιαμάξ» με 6 ψήφους αφού υπήρξαν και φίλοι όπως ο κ. Νάθενας, ο οποίος έδωσε προσωπική ψήφο στον σχεδιαστή Δρακούλη κι όχι στο σύνολο των κατασκευών της «Βιαμάξ». 

Από τρεις ψήφους πήραν ο Πατρινός αμαξοποιός Μπουχάγιερ και το δίδυμο των «Κοτάντζη – Μανταδάκη». Κατετάγησαν στην πέμπτη κι έκτη θέση. Λίγο πιο πίσω ο Βλαβιανός με 2 ψήφους.

Μόλις δύο ψήφους μοιράστηκαν οι Σκουργιάς, Μαυρουδής και Παρασκευόπουλος. Από έναν πήραν οι Ηλιόπουλος, Σπαρταλιάν και ΒΙΟ ενώ κανείς δεν ψήφισε τους Φίτσιο και Αβραάμ. 

Τα σενάρια και οι παρατηρήσεις που θα μπορούσαν να γραφτούν είναι πολλά. Ας μείνουμε στο γεγονός ότι τέθηκε μόνο μια ερώτηση ή με την αίσθηση της γλυκιάς ανάμνησης που αφήνει αυτή η νοσταλγική σύγκριση κατασκευών που έδωσαν δουλειά σε χιλιάδες κόσμου…

Ας απολαύσουμε μερικές κατασκευές λεωφορείων που φέρουν την υπογραφή του Πέτρου Ταγκαλάκη από το αρχείο της "Τεμάξ".
 
Αν θες καλύτερη απόδοση στις φωτογραφίες, κάνε κλικ πάνω τους και θα μεγεθυνθούν!


Αστικό λεωφορείο Volvo κατασκευής 1955 για το 5ο ΚΤΕΛ Πειραιώς.
Αστικό λεωφορείο Scania Vabis κατασκευής 1955.
Αστικό Volvo Β63 του 2ου ΚΤΕΛ σε δοκιμή έξω από το αμαξοποιείο της Ιεράς Οδού 64, 1958.

Εσωτερικό αστικού λεωφορείου Volvo B63 μόλις βγήκε από το αμαξοποιείο.


Διαβάστε ακόμα: 





Translate