Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014

Η συγκινητική ιστορία του Ντόμπρι Ντόμπρεφ (video)


O 98χρονος Ντόμπρι Ντόμπρεφ, ένας άνθρωπος που έχασε το μεγαλύτερο μέρος της ακοής του στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, για δεκαετίες ταξιδεύει καθημερινά 25 χιλιόμετρα με τα πόδια από το χωριό του στην πόλη της Σόφιας. Εκεί περνά την ημέρα του μπροστά στον ναό του Αγίου Μεθόδιου και Κύριλλου ζητιανεύοντας χρήματα.





Ο άνθρωπος που οι περισσότεροι κάτοικοι της Σόφιας γνωρίζουν ως «γέροντας Ντόμπρι» , πρόσφατα αποκαλύφθηκε ότι όλα αυτά τα χρόνια ότι χρήματα κέρδιζε, τα έδινε για την αποκατάσταση μοναστηριών, εκκλησιών αλλά και για την ενίσχυση ορφανοτροφείων, γηροκομείων αλλά και φτωχών οικογενειών. Και δεν ήταν λίγα, σχεδόν 40.000 ευρώ είχε καταφέρει να συγκεντρώσει και να δωρίσει ο Ντόμπρι Ντόμπρεφ.

Σήμερα ζει χάρη στη μηνιαία σύνταξη του των 80 ευρώ, αλλά δεν φαίνεται να τον ενοχλεί καθόλου αυτό. Τρώει ότι οι άλλοι άνθρωποι του δίνουν και ποτέ δεν στενοχωριέται για την κατάστασή του.


Λέει: «Ο άνθρωπος πρέπει να διατηρεί τη δικαιοσύνη και την αλήθεια. Άλλωστε αυτός είναι ο δρόμος του Θεού!»

Δείτε και άλλες φωτογραφίες του Ντόμπρι







Δείτε και το ρεπορτάζ:

https://www.youtube.com/watch?v=b7dE3xozfRc

Πηγή: Difno.gr





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.