Κυριακή, 22 Μαρτίου 2015

Στις αφετηρίες για Ελευσίνα με Volvo Μαρινάκη!

Δημοσιεύεται για πρώτη φορά από το αρχείο του λεωφορειούχου 


Μία ευχάριστη έκπληξη μάς επεφύλασσε αναγνώστης και μέλος της ομάδας "Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία" στο Facebook. Δημοσίευσε μια σπάνια φωτογραφία από τις αφετηρίες του 3ου ΚΤΕΛ στην Πλατεία Κουμουνδούρου των Αθηνών προς τις γραμμές Ελευσίνος, Ασπροπύργου και Μάνδρας. 

Το λεωφορείο που βλέπετε στη φωτογραφία είναι το 70 του 3ου ΚΤΕΛ, το οποίο αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης μεταξύ των ερευνητών όσον αφορά στον κατακευαστή του. 


Είναι ένα Volvo B63 506, το οποίο κυκλοφόρησε από τις 11 Ιουλίου 1958 ως την 1η Δεκεμβρίου 1982. Στη φωτογραφία διακρίνεται ο οδηγός του 3/70 Γιάννης Σάσσος ή "Σμυρνιωτάκι" όπως τον αποκαλούσαν οι συνάδελφοί του, με την κόρη του.

Αυτό που δεν ήταν καταγεγραμμένο στα αρχεία μας ήταν ο κατασκευαστής του αμαξώματος. Το μόνο που υπήρχε στις παρατηρήσεις ήταν το αντικείμενο μιας μακράς συζήτησης που είχαμε το 1993 με τον συγχωρεμένο Δημήτρη Κουτελίδη. Τότε εικάζαμε διάφορα για τον δημιουργό αυτού του θαυμάσιου Volvo.

Ο ερευνητής Γιώργος Αρβανίτης έλυσε τελικά το μυστήριο ενημερώνοντάς μας ότι αυτό το 3/70 κατασκευάστηκε από τον Κρητικό αμαξοποιό Μαρινάκη.  


Περισσότερες παλιές ιστορίες για
το 3ο ΚΤΕΛ Αθηνών με ένα κλικ εδώ... 

Διαβάστε περισσότερα:





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.