Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου 2014

Σπάνιο Volvo Αβραάμ του 3ου ΚΤΕΛ λίγο πριν από το τέλος...

Φωτογραφία από τον χειμώνα του 1980 στο τέρμα της Μάνδρας


Ο φίλος της σελίδας Θοδωρής Δημόπουλος μας έστειλε ένα πανέμορφο λεωφορείο από την τελευταία περίοδο της ζωής του. Ύστερα από επικοινωνία με παλιούς μετόχους του 3ου ΚΤΕΛ και έρευνα στο αρχείο μας, σας παρουσιάζουμε.
Είναι το 3/188, ένα Volvo B 615 06 που κατασκευάσθηκε από τον περίφημο Αβραάμ και κυκλοφόρησε στις 15 Φεβρουαρίου 1959. Σε πρώτο πλάνο διακρίνεται ο ιδιοκτήτης του λεωφορείου, ο αείμνηστος Γεώργιος Δημόπουλος, ο οποίος εργάστηκε πάνω σε αυτό το λεωφορείο επί 23 συναπτά έτη. 

Πήρε αρχικό αριθμό κυκλοφορίας 85 354 και νεώτερο αριθμό, όπως φαίνεται κάτω αριστερά, ΕΟ - 7245. Αποσύρθηκε την 1η Σεπτεμβρίου 1981 μαζί με μια σειρά όμορφων ακόμα οχημάτων που ανήκαν στη θρυλική γενιά των παλιών ελληνικών λεωφορείων που έδωσαν μεροκάματο σε όσους ξανάστησαν την Ελλάδα από τα ερείπια των πολέμων.

Εδώ, είναι το τέρμα της Μάνδρας κοντά στην εκκλησία της Αγίας Αικατερίνης, κοντά στα κτήματα του Μαρούγκα όπου βρίσκονται σήμερα οι ταβέρνες, η πλατεία και τα σχολεία της Μάνδρας.

Περισσότερες παλιές ιστορίες για
το 3ο ΚΤΕΛ Αθηνών με ένα κλικ εδώ... 







Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.