Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2015

Μεταμεσονύκτιο γύρισμα με Volvo για το "Ακρυλικό" (VIDEO)

Δράση στο πλαίσιο του Athens Film Lab, ενός παράλληλου προγράμματος ανάπτυξης κινηματογραφικών ιδεών, επεξεργασίας σεναρίων και αναζήτησης συμπαραγωγών με εξειδικευμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια και workshop, που ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2015. 

Οι συντελεστές της ταινίας ποζάρουν για τα "Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία".
Όταν κάποτε περνούσαν τα "πράσινα" από το κέντρο των Αθηνών προς την αρχή της λεωφόρου Αλεξάνδρας, μετά τις δώδεκα τα μεσάνυχτα, κάποιοι "μυημένοι" ήξεραν ότι επρόκειτο για υπηρεσιακή διαδρομή. Αυτά συνέβαιναν ως το 2005. Με την απόσυρση και του "52" έκλεισε και αυτό το κεφάλαιο από την ιστορία των αυτών των λεωφορείων. 


Για τις ανάγκες των γυρισμάτων της ταινίας μικρού μήκους "Ακρυλικό" από τη "Marni Films" η ιστορία επαναλήφθηκε το βράδυ της Παρασκευής 16 Οκτωβρίου 2015, όταν ένα μουσειακό "πράσινο" λεωφορείο έκανε την παλιά του διαδρομή ύστερα από πάρα πολλά χρόνια. 

Η ομάδα της παραγωγής έδωσε ραντεβού στο παλιό σημείο στάσης του υπηρεσιακού "πράσινου" μέσα στη νύχτα. 

Κάποτε οι ξενύχτηδες απέναντι από το "Follie" έβλεπαν το πρώτο υπηρεσιακό μετά τις δωδεκάμιση... 
Ο κ. Γιώργος Σπανός οδήγησε το Volvo και όποτε έβρισκε χρόνο έβλεπε τα σχόλια στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης... 
Το Volvo SB756 Σαρακάκη οδήγησε ο κ. Γιώργος Σπανός ενώ από τα "Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία" ήρθε εκτός από τους κ.κ. Χ. & Β. Λαζαρόπουλο, η κ. Άννα Περπερίδου που είχε αναλάβει την επικοινωνία και τη συνεννόηση με τη διευθύντρια παραγωγής κ. Ζαμπέλα Χαβιαρά, αλλά και με τον σκηνοθέτη κ. Νίκο Πάστρα ώστε να κυλήσουν όλα ομαλά. Σε αυτήν την ειδική μεταμεσονύκτια βόλτα παρόντες ήταν επίσης οι κ.κ. Λευτέρης Κουλούρης και Νίκος Καλλίδης. 

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος ο κ. Λ. Κουλούρης συνέλεγε ντοκουμέντα. 
Πάντα με τη λογική του ρεπόρτερ, ο κ. Νίκος Καλλίδης δεν αφήνει τίποτε στην τύχη.
Τα γυρίσματα κράτησαν ως τις τεσσερισήμισι το ξημέρωμα της 17ης Οκτωβρίου, με διαδρομές σε περιοχές του παλαιού αστικού ιστού της πρωτεύουσας από την Αχαρνών μέχρι την Αγία Βαρβάρα Πατησίων και μετά πίσω από την Πατησίων μέχρι την Ιουλιανού και την πλατεία Αιγύπτου. 

Αδιάψευστος μάρτυρας το ρολόι που κατέγραφε την ώρα καθώς αυτή η απίστευτη ομάδα έκανε τέχνη. 
Δυο λόγια για την ταινία

Η υπόθεση της ταινίας "Ακρυλικό" σκιαγραφεί την ψυχολογική αντίδραση μιας 16χρονης μετά την πρώτη ερωτική επαφή της και πώς το γεγονός αυτό γίνεται αφετηρία ενός συναισθηματικού ταξιδιού ενηλικίωσης και συμφιλίωσης με το θάνατο, μέσω της μουσικής και της δύναμής της.

Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα στην πλατεία Κολιάτσου. 
Οι συντελεστές

Ηθοποιοί: 
Δάφνη Ιωακειμίδου-Πατακιά, Κωστής Χαραμουντάνης, Sissi Rada
Σκηνοθεσία - Σενάριο: 
Νίκος Πάστρας / βασισμένο σε μια ιδέα του ίδιου και του The Boy
Παραγωγός: 
Φαίδρα Βόκαλη
Associate Producer: 
Θεοδώρα Βαλεντή
Διεύθυνση Φωτογραφίας: 
Πέτρος Νούσιας (GSC)
Ήχος:
Νίκος Τριανταφύλλου, Μάριος Νάρης, Ηρακλής Βλαχάκης
Μοντάζ: 
Γιώργος Ζαφείρης
Art Direction: 
Αντιγόνη Βλυσίδη
Μουσική: 
The Boy
VFX: 
Γιώργος Ζαφείρης, Χρυσούλα Κοροβέση
Βοηθός Σκηνοθέτη: 
Μυρτώ Τζίμα
Διεύθυνση Παραγωγής: 
Ζαμπέλα Χαβιάρα
Βοηθός Κάμερας: 
Αλέξης Ιωσηφίδης
Ηλεκτρολόγοι: 
Γιώργος Χατζημήτρος, Χρήστος Μόσχος
Βοηθοί Παραγωγής: 
Σπύρος Σκάνδαλος, Μάρκος Λειβαδάρος
Συντονισμός Παραγωγής: 
Μίνα Ντρέκη

UPD, 21.XII.15:
Δείτε εδώ το τρέιλερ της ταινίας


Περισσότερες δημοσιεύσεις



Διαβάστε ακόμα: 






Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.