Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2015

Έμειναν από λάστιχο στο Κιάτο, τον Οκτώβριο του 1951

Σπάνιο φωτογραφικό στιγμιότυπο


Πίσω από τη φωτογραφία γράφει: "Οκτώβριος 1951: Κιάτο, συνεργείο αυτοκινήτων του Μαστρομήτσου (Δημητρίου)".
Απεικονίζει λεωφορείο της γραμμής Κορίνθου - Δερβενίου, που μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού έκαναν τη διαδρομή Κιάτου - Αθήνας σε 4 ώρες και τη διαδρομή Κορίνθου-Δερβενίου σε μιάμιση ώρα. 

Στη φωτογραφία διακρίνονται από αριστερά ο Γιάννης Καραχάλιος του Σωτηρίου, ο αυτοκινητιστής Μηνάς Χαλκιάς του Γεωργίου και ο Μαστρομήτσος ενώ στα παράθυρα είναι επιβάτες του ΚΤΕΛ που αναμένουν υπομονετικά να αντικατασταθεί το σκασμένο λάστιχο.

Η φωτογραφία προέρχεται από το αρχείο του Παναγιώτη (Τάκη) Χαλκιά του Μηνά, ενώ για τη σύνταξη του επεξηγηματικού κειμένου βοήθησε ο Γεώργιος Ν. Κασκαρέλης.






Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.