Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Αμαξοστάσιο Βοτανικού ΕΑΣ: Ikarus και Magirus στην... "πέννα"!

Δείτε πώς ήταν ο εσωτερικός χώρος του τότε 7ου κλιμακίου της ΕΑΣ


Το αμαξοστάσιο του Βοτανικού αποτελεί διαχρονικά το ιστορικότερο σημείο των αστικών συγκοινωνιών Αθηνών σήμερα, αφού εκεί εγκαστάθηκε αρχικώς η ΑΣΠΑ το 1961 και αρχικό στόλο 320 λεωφορείων. Σήμερα, το "BOG" σας παρουσιάζει μια φωτογραφία - ντοκουμέντο από την πρώτη εποχή λειτουργίας της ΕΑΣ, στις αρχές της δεκαετίας του '80. 

Όπως βλέπετε καθαρά, αυτός είναι ο χώρος του συνεργείου του αμαξοστασίου Βοτανικού, ο οποίος χρημσιμοποιείται ακόμα και σήμερα με μικρές αλλαγές. Εδώ φαίνονται καθαρά τα Ikarus 260 κατασκευής του εργοστασίου "Μαυεσφήλντ" Ουγγαρίας με αριθμούς κυκλοφορίας από ΟΖ που κυκλοφόρησαν αμέσως μετά την ίδρυση της Επιχειρήσεως Αστικών Συγκοινωνιών, το 1978.
 
Πάνω δεξιά μπορείτε να διακρίνεται και δύο από τα ολοκαίνουργια Magirus Deutz Μ230Ε120 που κατασκεύασαν για λογαριασμό της ΕΑΣ τα αμαξοποιεία της "ΒΕΛΟ" και του Μανδρέκα. Από την παρουσία των Magirus μπορούμε να εκτιμήσουμε ότι η φωτογραφία είναι τραβηγμένη το 1982 ή λίγο αργότερα. 

Τα τριακόσια Magirus Deutz της ΕΑΣ άρχισαν να παραδίδονται από τους κατασκευαστές τους σταδιακά το 1982 και παρελήφθησαν αρχικώς από το 7ο κλιμάκιο του Βοτανικού (σ.σ. ΥΥ-9711 έως ΥΥ-9800) και το 10ο κλιμάκιο της Πέτρου Ράλλη (σ.σ. ΥΝ-6501 έως ΥΝ-6700, καθώς και ΥΥ-9701 έως ΥΥ-9710). 





Translate