Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου 2014

Χαμογελαστοί εργαζόμενοι με Volvo του ΚΤΕΛ Καρδίτσας


Στιγμιότυπο από τα τέλη της δεκαετίας του ’60 σε υπεραστικό λεωφορείο Volvo της Καρδίτσας με τον οδηγό, τον εισπράκτορα και τον ελεγκτή του πρακτορείου στη Θεσσαλονίκη. 

Είναι εικόνα από θρυλικές στιγμές των συγκοινωνιών, σε μια Ελλάδα που ήταν διαφορετική, πιο υπερήφανη και πιο αισιόδοξη. Οι εργαζόμενοι στο Volvo, μάλλον με αμάξωμα Ηλιόπουλου, ποζάρουν χαμογελώντας. 

Η φωτογραφία πρέπει να είναι τραβηγμένη μετά το 1968, όταν τα υπεραστικά ΚΤΕΛ συγχωνεύθηκαν σε 8 οργανισμούς που ονομάζονταν ΚΤΕΥΛ. Το τότε ΚΤΕΛ Καρδίτσης εντάχθηκε στο 4ο ΚΤΕΥΛ το οποίο αποτελείτο από τα παλιά Κοιντά Ταμεία Καρδίτσης, Λαρίσης, Μαγνησίας, Τρικάλων και Πιερίας. 

Από την καθιέρωση αυτού του συστήματος προέκυψαν προβλήματα, με συνέπεια να επανέλθει το παλαιό καθεστώς, το 1973. 

Διαβάστε ακόμα: 





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.