Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Δείτε πώς είναι σήμερα το Bedford της Σερίφου! (ΦΩΤΟ)

Η ιστορία ξεκίνησε με την αφήγηση ενός εικονολήπτη
κατά τα γυρίσματα της διαφήμισης με τον «Αγαπούλα»


Η αγάπη του Αλέξανδρου για τη Σέριφο δεν περιγράφεται. Ό, τι κι αν κάνει στην προσωπική και στην κινηματογραφική του πορεία έχει σημείο αναφοράς στο νησί του. Έτσι ξεκίνησε η αφήγηση για το παλιό λεωφορείο που αργοπεθαίνει στην αυλή ενός γνωστού του.

Μάλιστα, ο Αλέξανδρος ήταν ψαγμένος διότι όταν ήρθαμε σε επαφή για τη διαφήμιση της Wind με ρώτησε αν έχουμε σώσει κάποιο απ’ τα Volvo που είχε φτιάξει ο Σαρακάκης στη δεκαετία του ’60. «Και πού τα ξέρεις εσύ αυτά τα Volvoήταν η ερώτηση – παγίδα που απαντήθηκε με μια ακόμα έκπληξη.

«Ε, όχι και πού τα ξέρω. Απέναντι από την αυλή μου στη Σέριφο πεθαίνει ένα τέτοιο. Να δες το έχω φωτογραφία…», απάντησε κι από το κινητό του ξεπρόβαλλε ένας όγκος που φώναζε από μακρυά ότι έχει την υπογραφή «Σαρακάκη». Μόνο που δεν ήταν Volvo αλλά ένα από τα “Bedford” που είχαν φτιαχτεί για τα επαρχιακά ΚΤΕΛ την ίδια εποχή, σε αμάξωμα τύπου Σ.

Δείτε πώς παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη του αυτό το λεωφορείο και πώς αργοπεθαίνει σήμερα, εκτεθειμένο στον καιρό και στην αλμύρα της θάλασσας. Επιβεβαιώνει το ρητό που έλεγαν οι παλιοί λεωφορειούχοι πως τα λεωφορεία «πεθαίνουν όρθια»…  




Διαβάστε επίσης:





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.