Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

ΠΡΑΣΙΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ: Σε αυτές τις γραμμές κυκλοφόρησαν

Mercedes F580 Βιαμάξ μπροστά από Volvo SB756 Σαρακάκη

Για τους φίλους που θέλουν να θυμούνται τα βασικό δίκτυο γραμμών επί των οποίων τα πράσινα λεωφορεία των ΕΗΣ και μετά των ΗΣΑΠ παρείχαν συγκοινωνιακό έργο, παραθέτουμε ένα χρήσιμο σημείωμα.

Πράσινα λεωφορεία κυκλοφόρησαν στις γραμμές (με σημερινή αρίθμηση):
  • 040 Πειραιάς - Σύνταγμα
  • 859 Πειραιάς - Δραπετσώνα
  • 843 Πειραιάς - Πέραμα
  • 844 Πειραιάς - Άγιος Γεώργιος
  • 874 Πειραιάς - Άνω Πέραμα
  • 912 Καλλιθέα - Χαροκόπου

Όπως σημειώνουν οι ερευνητές των συγκοινωνιών, οι γραμμές «843» και «844» αντικατέστησαν τον προαστιακό τροχιόδρομο που συνέδεε τον Πειραιά με το Πέραμα. Η γραμμή «843» αποτελεί το πλήρες δρομολόγιο και η «844» την τοπική αφού έφθανε μέχρι την είσοδο της Ιχθυόσκαλας στον λιμένα Αγίου Γεωργίου στο Κερατσίνι.

Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, μάλιστα, τη γραμμή «844» εξυπηρετούσαν αποκλειστικά έξι Mercedes Benz F580 Βιαμάξ των ΗΣΑΠ παράλληλα με εφεδρικά δρομολόγια στην «843» αλλά και νυκτερινά στην «040».

Απολαύστε τη φωτογραφία του 1981 με το Mercedes Benz F580 «114» μπροστά από ένα Volvo SB756 Σαρακάκη στις αφετηρίες της Φιλελλήνων από το Σύνταγμα προς τον Πειραιά. 





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.