Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012

ΚΟΥΪΖ: Ποιος ηθοποιός πληρώνει το εισιτήριο της συμπρωταγωνίστριάς του

Λεωφορείο Scania Vabis υπερμείζονος τύπου με αμάξωμα Ρεντούμη
στο Καλλιμάρμαρο, σε εκδήλωση για την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο.
Δεν είναι λίγες οι ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου με πλάνα μέσα σε λεωφορεία ή στο κέντρο της Αθήνας και άλλων πόλεων.
Υπάρχουν μάλιστα κάποιες ταινίες που θυμίζουν αφηγήσεις των γονιών και των παππούδων μας μέσα σε λεωφορεία. 
Η προσέγγιση ενός άνδρα σε μια γυναίκα σε παλιότερες δεκαετίες που δεν υπήρχαν ούτε τα κινητά τηλέφωνα, ούτε οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης γινόταν με άλλους τρόπους.
Άλλοι λένε ότι ήταν πιο λεπτοί οι χειρισμοί κι άλλοι λένε ότι ήταν πιο ευγενικοί οι τρόποι προσέγγισης. Από τις ταινίες που έπαιξε ο Κώστας Βουτσάς είδαμε πολλές φορές πώς μπορούσε να πιάσει συζήτηση ένας νεαρός με μια κοπέλα σε ένα πάρτυ κι αν ταίριαζαν έφταναν στο σημείο να χορέψουν.
Σε άλλο φιλμ, ο Γιώργος Πάντζας υποδύεται κάποιον που του αρέσει ο ποδόγυρος και παίρνει στο κατόπι όποια κοπέλα τού αρέσει.
 
Στην ταινία «Γάμος αλά ελληνικά» πάντως, ο Γιώργος Κωνσταντίνου έχει έναν τρόπο που τον μεταχειρίζονταν νεαροί άντρες της μεσαίας τάξης, προς όφελος… των λεωφορειούχων και των ΚΤΕΛ. Φρόντιζαν να παρακολουθούν τη γυναίκα που τους ενδιέφερε και να πέφτουν μπροστά της «όλως τυχαίως» στις βιτρίνες, στους δρόμους, στις ουρές των αφετηριών και φυσικά στο διάδρομο του λεωφορείου για να πάρουν εισιτήριο από τον εισπράκτορα.
Όπως φαίνεται εδώ μάλιστα, ο Γιώργος Κωνσταντίνου φαίνεται πως ενδιαφέρεται τόσο πολύ για την Ξένια Καλογεροπούλου ώστε προθυμοποιείται να πληρώσει και το αντίτιμο του εισιτηρίου της!
Άλλες εποχές, άλλα ήθη, πιο ρομαντικά…
Όσον αφορά στο λεωφορείο, προφανώς και είναι υπερμείζονος τύπου αστικό εκατό θέσεων και μάλλον με αμάξωμα Ρεντούμη (σύμφωνα με την κατασκευή των θυρών) ή Σπαρταλιάν (σύμφωνα με το τετραγωνισμένο τζάμι στο γραφείο του ειπράκτορα).
Απολαύστε τη φωτό:






Translate