Τρίτη, 9 Μαρτίου 2010

Δημοσιεύθηκε στο "Car&Truck"

Το παρακάτω κείμενο δημοσιεύεται στο ιστορικό αφιέρωμα του περιοδικού "Car & Truck" (σελ.83), τεύχος 82, Μαρτίου 2010 που κυκλοφορεί στα περίπτερα:
«Την παρθενική εμφάνισή του, την έκανε στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο του “Car&Truck” στην 6η διεθνή έκθεση “LOGISTICS Αποθήκη - Μεταφορές”. Πρόκειται για ένα μοναδικό μουσειακό λεωφορείο που περισώθηκε, ένα «πράσινο» Volvo SB765 με αμάξωμα Σαρακάκη, το οποίο ανήκε στους ΗΣΑΠ.

Μαζί με άλλα δύο ιστορικά αστικά λεωφορεία και την πολύτιμη συνδρομή του Ομίλου Σαρακάκη, το «34» ετοιμάσθηκε σε χρόνο – ρεκόρ για να πάρει τη θέση του στο περίπτερο.
Χάρη στην αρωγή του στελέχους κ. Θεόδωρου Καλαμίτση και των τεχνικών στα συνεργεία του Ομίλου, αυτό το λεωφορείο θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα από τα πιο καλοσυντηρημένα μουσειακά οχήματα που έχουν περισωθεί.

Οι εργασίες ελέγχου και επισκευών ολοκληρώθηκαν στα μέσα Φεβρουαρίου και ένα σαββατιάτικο πρωϊνό, βγάλαμε αυτό το πανέμορφο Volvo σε δοκιμαστική διαδρομή από τη λεωφόρο Αθηνών στις αφετηρίες της ακτής Ξαβερίου, απ’ όπου αναχωρούσαν τα «πράσινα», και από εκεί στις αφετηρίες της ακτής Βασιλειάδη στη Δραπετσώνα. Μαζί με τον οδηγό κ. Σταύρο Τσαλτούμη και τον φωτορεπόρτερ κ. Γιώργο Διαμαντάκη καταγράψαμε συγκινητικά στιγμιότυπα.
Παλιοί οδηγοί των ΗΣΑΠ και οδηγοί της ΕΘΕΛ ήρθαν να δουν το λεωφορείο, επιβάτες ήθελαν να επιβιβαστούν σε ένα «θρυλικό πράσινο» ενώ πολλοί ήταν εκείνοι που έκαναν νεύματα έκπληξης και ευχαρίστησης καθώς το «34» περνούσε από τις στάσεις στον Άγιο Σπυρίδωνα, την ακτή Ποσειδώνος και μπροστά στο σταθμό του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου.
Αυτά ως την επόμενη μουσειακή διαδρομή…».
Περιμένουμε τα σχόλια, τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις σας.





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.