Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2016

Όταν ο Μαρίνης έχει κέφια... με το "πράσινο" (ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ)

Οι πρώτες φωτογραφίες από την προετοιμασία και το φετινό επετειακό δρομολόγιο με το "πράσινο" στους δρόμους της πρωτεύουσας 

Φωτογραφία του Evangelos Marinis.

Συμπληρώθηκαν σήμερα 15 χρόνια από τη διακοπή της κυκλοφορίας των "πράσινων" λεωφορείων στο δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών. 


Όπως κάθε χρόνο, τέτοια ημέρα οι αδελφοί Χ. & Β. Λαζαρόπουλος οργανώνουν ένα τιμής ένεκεν δρομολόγιο με τη δρομολόγηση ενός επισκευασμένου μουσειακού λεωφορείου στο Πέραμα και στο Σύνταγμα. 

Την προετοιμασία του οχήματος κατέγραψε ο Ευάγγελος Μαρίνης με τη φωτογραφική μηχανή του και το ακολούθησε ως ταξιδιώτης στο χρόνο στις δύο διαδρομές που έκανε. Δείτε τα φωτογραφικά στιγμιότυπα:  

Φωτογραφία του Evangelos Marinis.
Ο Χάρης, ο Βαγγέλης και ο Γιώργος Δεμέστιχας κάνουν τυπικό έλεγχο λίγο πριν από την αναχώρηση...



Φωτογραφία του Evangelos Marinis.
Αυτή ήταν η έκπληξη για τον Γιώργο Δεμέστιχα, το MB O303 Βιαμάξ του Κ. Αντωνίου ήρθε μαζί μας!
Φωτογραφία του Evangelos Marinis.
Ο Μιχάλης έτρεχε στο Σύνταγμα για να προλάβει το πράσινο!

Φωτογραφία του Evangelos Marinis.
Η "βολβάρα" ήρθε για έλεγχο ελαστικών.

















Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.