Κυριακή, 9 Αυγούστου 2015

Ο Γεώργιος Ρωμιός σε Fargo του ΚΤΕΛ Σάμου

Αρχειακή φωτογραφία από το Βαθύ της δεκαετίας του '50



Σάμος, πλατεία Βαθέως, τέλη δεκαετίας 1950:


Ο αείμνηστος οδηγός του 32ου ΚΤΕΛ Σάμου Γεώργιος Ρωμιός του Μιχαήλ ποζάρει μπροστά σε ένα υπέροχο λεωφορείο Fargo, το 32/3. 

Ευχαριστούμε πολύ τον εγγονό του για τη φωτογραφία. Για την ιστορία να πούμε ότι ο Γεώργιος Ρωμιός εργαζόταν στα λεωφορεία που εξυπηρετούσαν το Βαθύ ως το 1961, μετά πήγε στο Καρλόβασι και εγκαταστάθηκε στην Αθήνα. 

Το 1967 ο αείμνηστος Γιώργος Ρωμιός έπιασε δουλειά στην ΑΣΠΑ και οδήγησε πολλά Skoda, Leyland, Volvo και Mercedes από τον στόλο της κρατικής εταιρείας συγκοινωνιών που λειτουργούσε ταυτόχρονα με τα ΚΤΕΛ Αθηνών. 

Σύμφωνα με αφήγηση που μας έκανε ο εγγονός του οδηγού, ο κ. Γιώργος Ρωμιός ο νεώτερος, ο παλαίμαχος οδηγός από τη Σάμο ύστερα από οικονομίες ετών άρχισε να κτίζει το 1982 ένα εξοχικό στην Εύβοια. Για τις ανάγκες μεταφοράς ογκωδών αντικειμένων και υλικών ο Ρωμιός είχε "επιστρατεύσει" το παλιό λεωφορείο από τη Σάμο!

Διαβάστε ακόμη: 






Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.