Πέμπτη, 7 Αυγούστου 2014

Τι αλλάζει στις τιμές των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ

Πώς θα διαμορφωθούν από την 1η Οκτωβρίου
οι τιμές των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ


Κατά 0,20 ευρώ, στο 1 ευρώ, από 80 λεπτά που είναι σήμερα, αυξάνεται το βασικό εισιτήριο μίας μεταβίβασης του ΟΑΣΘ, που θα ισχύει από την 1η Οκτωβρίου.

Η νέα τιμολογιακή πολιτική του Οργανισμού περιλαμβάνεται στις δύο ΚΥΑ των υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών, που ρυθμίζουν οικονομικά θέματα του Οργανισμού.


Στα 1,20 ευρώ, από 0,90 ευρώ, αυξάνεται το εισιτήριο δύο χρήσεων διάρκειας 70 λεπτών, ενώ δημιουργούνται δύο νέα εισιτήρια:
  • Εισιτήριο τριών χρήσεων, διάρκειας 90 λεπτών, 1,50 ευρώ
  • Εισιτήριο τεσσάρων χρήσεων, διάρκειας 120 λεπτών, 2 ευρώ

Σημειώνεται πως τα εισιτήρια περισσότερων από μία χρήσεων αφορούν οποιαδήποτε μετακίνηση με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Τι θα γίνει με τις κάρτες
Στην ίδια τιμή, στα 30 ευρώ, παραμένει η μηνιαία κάρτα του ΟΑΣΘ, ενώ ελαφρώς μειωμένη, στα 84 ευρώ (από 86 που είναι σήμερα) θα είναι από την 1η Οκτωβρίου η τριμηνιαία κάρτα.

Για πρώτη φορά δημιουργείται εξαμηνιαία κάρτα, η τιμή της οποίας θα ανέρχεται στα 150 ευρώ, ενώ μειώνεται η τιμή της ετήσιας κάρτας διαδρομών, στα 270 ευρώ (από 320 ευρώ).
Τα ειδικά εισιτήρια
Το εισιτήριο της πολιτιστικής γραμμής παραμένει στα 2 ευρώ, ενώ θα υπάρχει και εισιτήριο 2 ευρώ για την επαρχία του Λαγκαδά.

Σημειώνεται πως οι εκπτώσεις για μαθητές, φοιτητές, πολυτέκνους κ.α. παραμένουν οι ίδιες.

Διαβάστε ακόμα: 





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.