Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2014

Reuters: Ρεπορτάζ στο αεροδρόμιο – φάντασμα του Ελληνικού!



To Διεθνές Αεροδρόμιο Ελληνικού ή απλά Ελληνικό ήταν το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας για πάνω από 60 χρόνια. 

Οι διάδρομοί του κάποτε έσφιζαν από ζωή και υποδέχονταν τουρίστες από κάθε σημείο του πλανήτη που ήθελαν να θαυμάσουν την Ελλάδα. 

Δες πώς είναι σήμερα ύστερα από ένα ιδιαίτερο φωτογραφικό ρεπορτάζ του Reuters με 18 στιγμιότυπα μέσα από το αεροδρόμιο - φάντασμα.

Το 2001 έγινε η τελευταία προσγείωση στο αεροδρόμιο.Από τότε παραμένει κλειστό, αν και ορισμένοι από τους χώρους του χρησιμοποιούνται ακόμη. Εκεί κατασκευάστηκε το αμαξοστάσιo του τραμ της Αθήνας και του ΟΑΣΑ. 

Υπάρχουν βέβαια και τα απομεινάρια των Ολυμπιακών αγώνων του 2004, δύο γήπεδα μπέιζμπολ χωρητικότητας 8.700 και 4.000 θέσεων το καθένα, ένα Κέντρο Κάνοε-Καγιάκ Σλάλομ, ένα κλειστό γήπεδο 14.100 θέσεων και μία αίθουσα Ξιφασκίας 5.000 θέσεων.

Στο μέλλον, μέσα από την επικείμενη επένδυση της Lamda Development, το Ελληνικό αναμένεται να αποτελέσει και πάλι πόλο έλξης για εκατομμύρια τουρίστες από όλο τον κόσμο.


Προς το παρόν όμως, αποτελεί ένα αεροδρόμιο «φάντασμα». Ο φωτογραφικός φακός του Reuters βρέθηκε στο Ελληνικό και απαθανάτισε κάθε γωνιά του.



















Με πληροφορίες από το Fortune Greece





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.