Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014

ΣΟΚ: Την Κλαούντια Ρομάνι, ζέστη δεν την πιάνει…

 Το σούπερ μόντελ έκανε καυτή φωτογράφηση να παρηγορήσει τους Ιταλούς για τον αποκλεισμό της Εθνικής τους από το Μουντιάλ…

Αυτό το κορίτσι αν ήταν στο στρατό, θα το φώναζαν «μάνα του λόχου». Μπορεί και κάτι άλλο αλλά εδώ δεν λέμε τέτοιες κουβέντες διότι έχει ποινή με πιπέρι στο στόμα.

Όπως και να γίνει η Κλαούντια Ρομάνι δηλώνει πάντα έτοιμη να ανυψώσει το ανδρικό ηθικό και ειδικά των Ιταλών που "ξέρουν να το κάνουν καλύτερα", όπως γράφει η μπλούζα της. Μαθαίνει τα πάντα για την αγαπημένη πατρίδα της, την Ιταλία, από το Μαϊάμι όπου απολαμβάνει τον ήλιο, τη θάλασσα και τα κλικ των φωτογράφων που δεν την αφήνουν σε ησυχία. 

Όταν πληροφορήθηκε από το διαδίκτυο ότι η Εθνική Ιταλίας την έκανε νωρίς από τη Βραζιλία, το κορίτσι δεν άντεξε.

Σκέφτηκε πως έπρεπε να σηκώσει το πεσμένο ηθικό των φιλάθλων στην Ιταλία (και όχι μόνο). Κάλεσε το φωτογράφο του “Egotastic” και στήθηκε απέναντί του και να τι έγινε.

Έστειλε το δικό της μήνυμα με ό,τι είχε διαθέσιμο από ποδοσφαιρικά αξεσουάρ. Α, και μην ξεχνάτε: Την Κλαούντια Ρομάνι, ζέστη δεν την πιάνει!


Κάντε κλικ σε μια φωτογραφία και απολαύστε τις όλες μαζί σε gallery












Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.