Πέμπτη, 17 Απριλίου 2014

Αυτό είναι το έργο μας χωρίς να πουλάμε φούμαρα!


Το τελευταίο διάστημα έχουμε γίνει αποδέκτες διαφόρων μηνυμάτων και προειδοποιήσεων από πρόσωπα που μας γνωρίζουν και σέβονται τον αγώνα μας σχετικά με ορισμένους γραφικούς οι οποίοι φέρονται να διατυπώνουν διάφορες ανοησίες δήθεν για να αποδείξουν πόσο αυθεντίες είναι ή τι έργο κάνουν στον τομέα της ιστορικής έρευνας περί τη συγκοινωνία με αιχμές και ψεύδη εναντίον μας.

Από το 1995 έως σήμερα, οι Χάρης και Βαγγέλης Λαζαρόπουλος καταφέραμε να περισώσουμε τουλάχιστον 15 μουσειακά λεωφορεία με δικά μας έξοδα πληρώνοντας ιδιοκτήτες, εφορίες και μεταφορείς τοις μετρητοίς. 

Σε αυτά τα 19 χρόνια αναπτύξαμε δίκτυο επικοινωνίας με τα τρία βασικά εργοστάσια κατασκευής λεωφορείων Scania, Volvo και Mercedes ενώ ήρθαμε σε επαφή με τους ιστορικούς αντιπροσώπους τους στην Ελλάδα και αγοράσαμε πολύτιμο αρχειακό επιστημονικό υλικό. 


Για παράδειγμα, από τη «Βιαμάξ» προμηθευτήκαμε τα αυθεντικά εγχειρίδια κινητήρων και λειτουργίας κινητήρων και λοιπών συστημάτων για τα μοντέλα Ο315, Ο322 και Ο317. Αναλόγως πράξαμε σε απευθείας επικοινωνία με τη Scania για τα μοντέλα Β7153 και Β7157.


Έχουμε ανακατασκευάσει με δικούς μας πόρους και χωρίς την παραμικρή βοήθεια ή υποστήριξη από τρίτους για ένα αστικό λεωφορείο υπερμείζονος τύπου Scania Vabis BF76 με αμάξωμα Ρεντούμη, ένα αστικό Mercdes Benz O322 Βιαμάξ κι ένα υπεραστικό Mercedes Benz R495 Βιαμάξ. Η ανακατασκευή του Scania Vabis δεν έχει ολοκληρωθεί εξαιτίας αστοχίας στην ανακατασκευή των θυρών, έργο που ανατέθηκε σε τρίτο συνεργάτη και αναμένεται να έρθει εις πέρας.

Πλήρη γενική επισκευή και αποκατάσταση έχει δεχθεί επίσης το αστικό λεωφορείο υπερμείζονος τύπου Mercedes Benz O317 στον κινητήρα και στα συστήματα πέδης, αέρος και φωτισμού. Ωστόσο δεν κρίθηκε σκόπιμη η ανακατασκευή του αμαξώματος προς το παρόν.

Επίσης έχουν πληρωθεί με τιμολόγια που πληρώθηκαν τοις μετρητοίς, επισκευές ευρείας κλίμακας σε δύο αστικά λεωφορεία Volvo SB756 Σαρακάκη απευθείας στα συνεργεία του ομώνυμου Ομίλου ώστε να καταστούν λειτουργικά.

Επιπροσθέτως, από τον προηγούμενο μήνα βρίσκεται σε φάση αποκατάστασης και ανακατασκευής ένα ιστορικό Scania Vabis B7157 με αμάξωμα Ταγκαλάκη, το κόστος του οποίου θα καλυφθεί από τις δυνάμεις μας. Τέλος, προχωρεί η ανακατασκευή του ιστορικού Scania Vabis B75 που καθυστέρησε ύστερα από αλλεπάλληλα προβλήματα τεχνικής φύσεως που προέκυψαν στα συστήματα διεύθυνσης και κίνησης του οχήματος, τα οποία αποκαταστάθηκαν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Αυτό είναι το έργο μας, το οποίο στηρίζεται στη σοβαρότητα και στη συνέπεια προς ένα συγκεκριμένο στόχο: τη διάσωση, τη μελέτη και τη διατήρηση μουσειακών λεωφορείων ελληνικής κατασκευής που έχουν το χαρακτήρα μνημείων της νεώτερης βιομηχανικής κληρονομιάς της χώρας μας. Πιστεύουμε στο όραμα που ονομάζεται σύσταση του Εθνικού Μουσείου Μεταφορών και δεν χαϊδεύουμε τα αυτιά κανενός.

Ο,τιδήποτε άλλο ακούγεται από ορισμένους που παριστάνουν τους ειδήμονες αποτελούν μικρές ανθρώπινες ιστορίες για θεατρικά μονόπρακτα.


Χ.Κ.Λ. 





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.