05/04/13

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1983: «Δεινόσαυρος» Volvo B10M Σαρακάκη γοητεύει...


Στις αρχές Φεβρουαρίου 2006 ανακοινώθηκε η ίδρυση της νυκτερινής γραμμής «500 / Πειραιάς – Κηφισιά», που συνδέει την πλατεία Καραϊσκάκη μέχρι την πλατεία Πλατάνου. Πολλοί σχολιάζουν ότι αυτή η γραμμή "μακαρόνι" ήταν μια επιφώτιση της στιγμής. Η αλήθεια δεν είναι αυτή.
Αυτή η γραμμή θα μπορούσε να θεωρηθεί ως επανίδρυση της παλαιάς γραμμής «27 / Πειραιεύς – Κηφισιά», η οποία σχεδιάστηκε στη δεκαετία του ’50 και εξυπηρετήθηκε αρχικά από οχήματα του 1ου ΚΤΕΛ και εν συνεχεία από το 5ου.
Όταν ανακοινώθηκε από τον ΟΑΣΑ αυτή η γραμμή,  ο οδηγός του 5/54 κ. Νικόλας Σφακιανός προσέφερε στο περιοδικό "Car&Truck" φωτογραφία από τη δεκαετία του '70 στο διάλειμμα κάποια βάρδιας. Ήταν με τον εισπράκτορα και τον σταθμάρχη μπροστά στο Scania Vabis με αμάξωμα Ταγκαλάκη του 5ου ΚΤΕΛ που δούλευε.
Ντοκουμέντο πριν από 30 χρόνια
Μετά την απόσυρση των λεωφορείων που ανήκαν στα ΚΤΕΛ των Αθηνών, η ΕΑΣ δρομολόγησε στη γραμμή αυτή τα υπερσύγχρονα για εκείνη την εποχή αρθρωτά Volvo B10M Σαρακάκης, "Δεινόσαυρος".
Τα 18μετρα λεωφορεία εκτελούσαν το δρομολόγιο "517 / Πειραιάς - Κηφισιά", όπως φαίνεται στη φωτογραφία αρχείου που τραβήχθηκε τον Απρίλιο του 1983, ακριβώς τριάντα χρόνια πριν στην πλατεία Πλατάνου.
Απολαύστε τη...

3 σχόλια :

  1. Θέλουμε κι άλλες φωτογραφίες απαυτές που έβαζες στο περιοδικό.

    Θάνος (Πέτρου Ράλλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα προσπαθήσουμε Θάνο.

    Σε ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To m@misane to Car & Truck. Oute sta periptera den yparxei pia...

    O Varos yparxei akoma?

    Xari giati den grafeis ston Agrimanaki?

    ΑπάντησηΔιαγραφή





Translate