18/04/14

Η Άννα γίνεται ελπίδα για τον Πειραιά που αγαπάμε

Ένας δικός μας άνθρωπος, η Άννα Περπερίδου, κατέρχεται υποψήφια στις δημοτικές εκλογές του Πειραιά για να δώσει νέα πνοή και σύγχρονη διάσταση στην πόλη που αγαπάμε.


Υποψήφια στις Δημοτικές εκλογές του Μαΐου, ως σύμβουλος της Β' Δημοτικής Κοινότητα Πειραιά, με το συνδυασμό του Βασίλη Μιχαλολιάκου, Μας ενώνει ο Πειραιάς, αποφάσισε να κατέβει η 25χρονη Πειραιώτισσα Άννα Περπερίδου.

Η κ. Περπερίδου μιλώντας για τον Πειραιά και την απόφασή της να κατέβει στις εκλογές αναφέρει χαρακτηριστικά για τον λόγος που κατεβαίνει υποψήφια:

"Πολλοί λόγοι, δεν ξέρω ποιον να πρωτοπώ. Ο βασικότερος όλων είναι η μεγάλη αγάπη που τρέφω για τον Πειραιά, την πόλη που έκανα τα πρώτα μου βήματα, την πόλη που έμαθα τις πρώτες μου λέξεις, εκεί στο Δημοτικό του Προμηθέα, την πόλη που ερωτεύτηκα πρώτη φορά, δεν έχω λόγια να περιγράψω πόσο αγαπώ αυτόν τον τόπο (όχι δεν με λες τοπικίστρια) έτσι μου δίνεται η ευκαιρία.

Την ευκαιρία αυτή μού δίνει ο Βασίλης Μιχαλολιάκος να αποδείξω ότι μπορεί να είμαι μικρή, είμαι όμως αρκετά ώριμη να αναλάβω πρωτοβουλίες και να αναδείξω όσο καλύτερα μπορώ την περιοχή μου, την αγαπημένη μου Ευαγγελίστρια.

Αρκετά πια με τους ίδιους και τους ίδιους, η πόλη έχει ανάγκη από φρέσκα πρόσωπα, έτοιμα να αναλάβουν δράση. Εξάλλου τολμάω να είμαι ανέμεσα σε τόσους Μανιάτες, εγώ μια μικρή Πόντια.

Σαν κάτι τελευταίο που θέλω πολύ να πω είναι σε αυτές τις δημοτικές εκλογές μη πάμε με βάση το χρώμα και το κόμμα αλλα με βάση την εμπιστοσύνη και την αγάπη που έχουμε για αυτήν την πόλη.

Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους, όποιος κερδίσει να έχει κερδίσει με την αξία του και να τιμήσει και με το παραπάνω το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας μας, το λιμάνι της καρδιάς μας, τον Πειραιά μας".

Άννα Περπερίδου
Υποψήφια Σύμβουλος στην Β' Δημοτική Κοινότητα Πειραιά
με τον συνδυασμό "ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ"

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου





Translate