13/09/16

Δώρα από τη Λέσβο έφερε ο Μιχάλης στη ΛΑΕΓΕ

Υλικά αμαξοποιΐας και ανταλλακτικά που δεν χρειάζεται προσέφερε για την επισκευή και ανακατασκευή
«Παλιών Ελληνικών Λεωφορείων»
 


H είδηση της 13 Σεπτεμβρίου 2016: Ο καλός φίλος Μιχάλης Παπαγρηγορίου ήρθε με το Ο303 του για να ξεναγήσει εκδρομείς από τη Λέσβο στο αμαξοποιείο που επισκευάζονται τα «Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία».

Τα καλούδια που έφερε δεν ήταν τοπικά προϊόντα από το ευλογημένο νησί του αλλά είδη αμαξοποιΐας και ανταλλακτικά από το 1113 Βιαμάξ και το Ο302 Βιαμάξ του πατέρα του… 

Είναι σίγουρο ότι με αυτά θα πάρουν ζωή κάποια από τα επισκευαζόμενα οχήματα.


Ευχαριστούμε πολύ τον Μιχάλη, την Αντωνία και τον Δημήτρη!

Δείτε τις φωτογραφίες και διαβάστε τις λεζάντες:

Κι έρχεται η ώρα που σου λέει ο μάστορας ότι αυτό το στροφόμετρο της VDO
είναι καλύτερο κι από καινούργιο…

Όταν ο Βαγγέλης άρχισε να πιέζει για την άμεση ανακατασκευή του ιστορικού Mercedes Benz O322 Βιαμάξ που σώθηκε από το Αίγιο, το γνωστό «9», έψαξε παντού να βρει τα κανονικά φανάρια που έβαζε η Βιαμάξ. Τρία χρόνια μετά, ένα αναπάντεχο δώρο από τον φίλο μας, τον Μ. Παπαγρηγορίου επιλύει ένα δύσκολο πρόβλημα.
Η δέσμευσή μας είναι απλή: Μόλις ολοκληρωθεί η επισκευή του λεωφορείου, θα οργανωθεί ειδικό δρομολόγιο στη Λέσβο με την ομάδα κρούσης από τα «Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία».

«Ρε συ Χάρη, αυτό είναι από DAF Βάσου Χρυσοχόου», παρατηρεί ο Θωμάς. Επειδή ποτέ και κανείς δεν έχει το αλάθητο, περιμένουμε την επιβεβαίωση από τον Γιώργο Αρβανίτη…
Κι έρχεται τελικά η απάντηση Αρβανίτη: «Chavdar του Κοπελούζου στα νιάτα του ήταν το ΚΡ-1688, την δεκαετία του '80 όμως έκανε εκτεταμένη ανακατασκευή και άλλαξε εντελώς η όψη».

Ο Θωμάς δείχνει το αυθεντικό κάθισμα από ένα υπεραστικό Mercedes Benz 1113 Βιαμάξ του υπεραστικού ΚΤΕΛ Λέσβου, όπως σώθηκε και θα εκτεθεί όταν έρθει η ώρα.





Translate