Κυριακή, 5 Οκτωβρίου 2014

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ: Χέρι στα νυχτερινά του ΟΑΣΘ από ξένη εταιρεία

Ιδιωτική εταιρεία ζητεί να εκτελεί
τα νυχτερινά δρομολόγια του ΟΑΣΘ


Πλήρης είναι η επιβεβαίωση του ιστολογίου μας, “BOG”, για την προσχεδιασμένη απαξίωση του ΟΑΣΘ ώστε να περάσεισταδιακά στα χέρια άλλων ιδιωτών και συγκεκριμένης πολυεθνικής που κάνει ακόμα «τοποθέτηση» στην ελληνική αγορά των αστικών και υπεραστικών μεταφορών παρότι έχει σπάσει τα μούτρα της σε άλλες χώρες που έκανε τα ίδια μαγειρέματα.


Τώρα, φαίνεται πως το γραφείο γενικού Crazy Holidays κατέθεσε αίτημα αδειοδότησης στο υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων ζητώντας να αναλάβει τη διεξαγωγή των νυχτερινών δρομολογίων που κατάργησε ο Οργανισμός ΑστικώνΣυγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) λόγω αδυναμίας. Το γραφείο αναφέρει μάλιστα ότι θα χρησιμοποιήσει το ίδιο κόμιστρο.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της “Crazy Holidays” κ. Μιχάλης Πεζίκογλου, παρότι ο ΟΑΣΘ διατηρεί το μονοπώλιο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης έως και δύο χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό (σ.σ. η οποία αναμένεται -με βάση τις τελευταίες επίσημες ανακοινώσεις- το 2018), από τη στιγμή που ο Οργανισμός δεν επιθυμεί να εκτελεί τα νυχτερινά δρομολόγια, προκαλείται ούτως ή άλλως ένα κενό σε βάρος της πόλης και του επιβατικού κοινού.

«Ο ΟΑΣΘ έχει πράγματι το μονοπώλιο μέχρι το 2020 περίπου. Από τη στιγμή όμως που δεν θα πραγματοποιούνται από τον ΟΑΣΘ αυτά τα δρομολόγια, γιατί να μην τα αναλάβουμε εμείς; Τα νυχτερινά δρομολόγια που καταργούνται είναι πολλά και μερικά -σε περιοχές για παράδειγμα όπου υπάρχει τουριστική κίνηση- είναι απολύτως απαραίτητα», σημείωσε.

Πρόσθεσε ότι αν με την έγκριση και του ΟΑΣΘ (σ.σ. η σύμβαση δεν μπορεί να τροποποιηθεί μονομερώς, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του ΟΑΣΘ) η “Crazy Holidays” λάβει από το υπουργείο το πράσινο φως για να αναλάβει τα νυχτερινά δρομολόγια, έστω ορισμένα από αυτά που καταργούνται, η εταιρεία θα κάνει το καλύτερο δυνατόν για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

«Πολλά από αυτά τα δρομολόγια εξυπηρετούνται σήμερα με δύο γραμμές. Για παράδειγμα, υπάρχουν δρομολόγια από τον σταθμό των τρένων μέχρι τα ΙΚΕΑ στην Πυλαία και από εκεί οι επιβάτες αλλάζουν λεωφορεία για να φτάσουν στα χωριά της ανατολικής Θεσσαλονίκης. Εμείς όλο αυτό εκτιμώ ότι μπορούμε να το κάνουμε με ένα λεωφορείο και με το ίδιο κόμιστρο με τον ΟΑΣΘ», σημείωσε ο κ.Πεζίκογλου, σύμφωνα με τον οποίο τα δρομολόγια αυτά θεωρούνται βιώσιμα για τα δεδομένα της “Crazy Holidays”.

Τι απαντά ο ΟΑΣΘ

Πάντως, το θέμα της κατάργησης νυχτερινών δρομολογίων φαίνεται πως δεν έχει ακόμη λήξει οριστικά για τη διοίκηση του ΟΑΣΘ. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης κ. Χρήστος Στεφανίδης, σε πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, μέσα στις επόμενες μέρες θα καταθέσει πρόταση για παράτασή τους. Ο ίδιος επισήμανε πως το κόστος των νυχτερινών δρομολογίων, πλην της γραμμής του 78Ν για το αεροδρόμιο "Μακεδονία", ανέρχεται σε 2,6 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι σε σχετική ανακοίνωσή του στις αρχές Σεπτεμβρίου, ο ΟΑΣΘ διευκρίνιζε ότι με την εφαρμογή του χειμερινού προγράμματος δρομολογίων θα κυκλοφορούσαν καθημερινά 520 λεωφορεία έναντι των 447 κατά τη θερινή περίοδο. 

«Στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας με το Δημόσιο και με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αλλά και την ορθολογικότερη αξιοποίηση του υφιστάμενου στόλου, ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής, δεν θα πραγματοποιείται καμία αναχώρηση δρομολογίου πριν από τις 05:00 και μετά τις 24:00», υπογραμμιζόταν στην ανακοίνωση, στην οποία διευκρινιζόταν πάντως ότι η λειτουργία της νυκτερινής γραμμής 78Ν ανάμεσα στον σταθμό Κ.Τ.Ε.Λ. «Μακεδονία» και το αεροδρόμιο εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά.


Αναμένονται εξελίξεις… 

Διαβάστε ακόμα: 





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.