Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012

Τελευταία εμφάνιση για τη θρυλική "Σουηδέζα", το Volvo SBAV του Αγρινίου


Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν, όσο κι αν περάσουν τα χρόνια.
 
Ο θρύλος των υπεραστικών λεωφορείων Volvo που κατασκευάστηκαν από τη βιομηχανία Σαρακάκη σαν απάντηση στην παραγωγή των Mercedes Benz O302 από τη Βιαμάξ ήταν τα SBAV.
 
Το ημερολόγιο έγραφε "σωτήριο έτος 1974" όταν από το αμαξοποιείο του Ομίλου Σαρακάκη  κατασκευάσθηκε το πρώτο χωρίς σασί λεοφωρείο, το SBAV, και μετά απο συνεχείς αναβαθμίσεις φθάνει στο SBAV 90 το 1990.
 
Θεωρήθηκαν πολύ πετυχημένα μοντέλα, που έγιναν και μεγάλη εξαγωγική επιτυχία σε χώρες κυρίως της Μέσης Ανατολής.
 
Ένα από τα θρυλικότερα των υπεραστικών συγκοινωνιών της χώρας, το 56 του Αγρινίου, αργοπεθαίνει έξω από μια μάντρα κοντά στην Εθνικό Οδό. Κάθε προσπάθεια να σωθεί η θρυλική "Σουηδέζα" είναι άκαρπη, γεγονός το οποίο μας λυπεί.

Δείτε τις φωτογραφίες και σχολιάστε...





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.