Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2012

Όταν η Biamax έκανε εξαγωγές ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ λεωφορείων

Η ελληνική αμαξοποιία γνώρισε μεγάλες δόξες κατά τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 1960, όπως έχουμε γράψει επανειλημμένως τόσο εδώ, όσο και στις στήλες του περιοδικού "Car&Truck" όταν γράφαμε ιστορία εκείνη την εποχή.


Τότε που όλα τα λεωφορεία στην Ελλάδα φτιάχνονταν σχεδόν σε ποσοστό 99% από ελληνικά χέρια, τα μεγάλα αμαξοποιεία έκαναν εξαγωγές στη Μέση Ανοτολή, την Αφρική ή και σε προηγμένα κράτη όπως η Ελβετία.

Σήμερα το ιστολόγιο busoldtimers.blogspot.gr σας παρουσιάζει πώς αποτυπώθηκε ένα λεωφορείο της "Βιαμάξ" σε Αιθιοπικό γραμματόσημο του 1965, υπό το αγέρωχο ύφος του Χαϊλέ Σελιασιέ.

Κάντε κλικ εδώ να δείτε μερικά από τα αστέρια της Βιαμάξ:







Η Ελλάδα της ανάπτυξης τότε ήταν ακμαία, ζωντανή και αισιόδοξη. Η σημερινή Ελλάδα των Μνημονίων τι μπορεί να κάνει;





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.