Τετάρτη, 6 Οκτωβρίου 2010

Αρωγή στην προσπάθειά μας


Οι Χάρης και Βαγγέλης Λαζαρόπουλος κατά την επισκευή κινητήρα MB346,
ενός μουσειακού αστικού λεωφορείου Mercedes Benz Ο317 με αμάξωμα "Βιαμάξ"
(πρώην 293 του 4ου ΚΤΕΛ Αθηνών), σε ρεμίζα του Α/Σ Πειραιά της ΕΘΕΛ,
πριν από μερικά χρόνια.
Του Χ.Κ. Λαζαρόπουλου

Θερμή είναι η ανταπόκριση που επιδεικνύει η διαδικτυακή κοινότητα στο ιστολόγιο που επισκεφθήκατε.  

Με ένα λιτό σχόλιο και την ηλεκτρονική  διεύθυνσή μας, τη busoldtimers.blogspot.com, τρία ενημερωτικά ιστολόγια αναγγέλλουν τη λειτουργίας αυτής της σελίδας, η οποία  έχει σκοπό να προωθήσει την ιδέα ίδρυσης του Εθνικού Μουσείου Μεταφορών και τη διατήρηση της πρόσφατης ιστορικής μνήμης για την ελληνική βιομηχανία.

Πρόκειται για τα ιστολόγια:
α) pliatsiko.blogspot.com
(ειδικότερα στη διεύθυνση: http://pliatsikonews.blogspot.com/2010/10/blog.html ),
β) skeftomasteellhinika.blogspot.com
(ειδικότερα στη διεύθυνση: http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2010/10/blog-post_2556.html) και
γ) veto300.blogspot.com
(ειδικότερα στη διεύθυνση: http://veto300.blogspot.com/2010/10/blog.html ).

Εκτός από τις ευχαριστίες προς τους διαχειριστές των ιστολογίων θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα.

Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια. Άλλωστε εδώ μιλά η προσωπική προσπάθεια, το μεράκι και ο σκοπός (ο οποίος εννοείται πως είναι ανιδιοτελής).


Περισσότερα:
 
http://busoldtimers.blogspot.com/2010/10/blog-post_05.html / Ένα "πράσινο" σε... "ΔΟΚΙΜΗ"
 
http://busoldtimers.blogspot.com/2010/09/blog-post.html / Γυρίσματα με το λεωφορείο.
 
http://busoldtimers.blogspot.com/2010/08/blog-post_20.html / Είναι "Βιαμάξ" και το ξέρεις.





Translate