Ομορφιά, τάξη και σωστή συγκοινωνία στον Πειραιά του χθες!
Δείτε πώς ήταν οι κεντρικές αφετηρίες λεωφορείων του Πειραιά, στην πλατεία
Καραϊσκάκη, στα τέλη της δεκαετίας του 1980.
Κάπως έτσι θα έπρεπε να
λειτουργούν και σήμερα, αν δήμαρχοι όπως ο Χρήστος Αγραπίδης δεν έκαναν ό,τι
περνούσε από το χέρι τους για να εξυπηρετήσουν διαφόρων ειδών πελατείες.
Όπως βλέπετε στη φωτογραφία, στα αριστερά έφευγαν κατά σειρά οι γραμμές
Πειραιώς - Ελευσίνος, Πειραιώς - Αγίου Αντωνίου και Πειραιώς Αγίου Μηνά, τις οποίες εξυπηρετούσαν Ikarus 260 του 3ου κλιμακίου Πειραιώς (γνωστού και ως "Φούλγκορ").
Στη δεύτερη σειρά μπροστά στο σταθμαρχείο αναχωρούσαν οι γραμμές
Πειραιώς - Δάσους (Α' και Β'), Πειραιώς - Δαφνίου και οι υπηρεσιακές προς
Παλάσκα και Σχολές ΕΝ Ασπροπύργου, τις οποίες εξυπηρετούσαν μεικτά ουγγρικά Ikarus 260 παραλαβής 1983 και Ikarus 260.022 Στάγιερ Ελλάς.
Δίπλα αναχωρούσαν τα αρθρωτά λεωφορεία Volvo B10M Δεινόσαυρος Σαρακάκη του 4ου κλιμακίου (Πέτρου Ράλλη), τα οποία
συνέδεαν τον Πειραιά με τους Αγίους Αναργύρους (σημερινό δρομολόγιο προς Άγιο
Ελευθέριο).
Στην τέταρτη λωρίδα παραδοσιακά αναχωρούσαν οι γραμμές Πειραιώς - Χαραυγής
και Ευγένειας. Κατά παρέκκλιση, διακρίνεται αχνά ότι το δρομολογηθέν
λεωφορείο εξυπηρετεί τη γραμμή «875 Πειραιάς - Νέος Μώλος Δραπετσώνος».
Διαβάστε ακόμα:
- Οι αφετηρίες στον Πειραιά
- Στο παλιό εργοστάσιο του ΟΣΕ το Εθνικό Μουσείο Μεταφορών
- Ikarus Στάγιερ Ελλάς: Από τον Πειραιά αργοπεθαίνει έξω από το Αγρίνιο...
- Στην Παλιά Κοκκινιά με Volvo B615 του 5ου ΚΤΕΛ
- Στη στάση της πλατείας Καραϊσκάκη Mercedes Βιαμάξ F580
- Όταν τα Leyland Olympian κατέβαιναν στον Πειραιά...
- Χαμός από παλιά λεωφορεία στον Πειραιά του 1966...