Η φιλόδοξη πρόταση του πολιτικού μηχανικού Βασίλη Κονοφάου προέβλεπε την κατασκευή 92,4 χλμ γραμμών Μετρό με 113 στάσεις και κόστος 118 εκατ. δολλάρια
Από σήμερα το "busoldtimers" ανοίγει τον "ΦΑΚΕΛΟ ΜΕΤΡΟ"με σημαντικά στοιχεία ιστορικής έρευνας σχετικώς με τις μελέτες και τις ενέργειες που έγιναν παλαιότερα ούτως ώστε να ενισχυθεί και να προεκταθεί το συγκοινωνιακό έργο του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, ο οποίος από το 1869 αποτέλεσε τη βάση για το σημερινό δίκτυο του υπουργείου μητροπολιτικού σιδηδροδρόμου (Μετρό).
Επειδή ο ρόλος μας δεν είναι μόνο ερευνητικός, στη συνέχεια θα δείτε και ρεπορτάζ για τη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση λειτουργίας των μέσων σταθερής τροχιάς είτε ανήκουν στους πρώην ΗΣΑΠ, είτε στον Προαστιακό, είτε δυστυχώς στην πρώην Αττικό Μετρό. Ύστερα από την επιτυχία του 2004 και την ευρωπαϊκού επιπέδου λειτουργίας, ειδικά των γραμμών 2 και 3, καθημερινά ο μέσος επιβάτης διαπιστώνει την εγκατάλειψη, την αδιαφορία και τον ανεπαρκή επαγγελματισμό κάποιων.