Φωτογραφία ντοκουμέντο από το αρχείο της ΛΑΕΓΕ δείχνει την προετοιμασία για την πρώτη δοκιμή αρθρωτού λεωφορείου Volvo ΒL7 με αμάξωμα κατασκευασμένο στην ΕΛΒΟ (Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων) για λογαριασμό του περιοδικού "Car & Truck".
Ήταν καλοκαίρι του 2004 όταν ο απεσταλμένος του περιοδικού στη Θεσσαλονίκη επικοινώνησε με στελέχη της ΕΛΒΟ και προετοίμασε την πρώτη αποκλειστική παρουσίαση ενός λεωφορείου που αποτέλεσε την ευχάριστη έκπληξη που πήρε σάρκα και οστά από τους Θεσσαλονικείς αμαξοποιούς.
Με την κυκλοφορία αυτών των λεωφορείων μια νέα σελίδα άνοιξε για την ΕΛΒΟ, αφήνοντας πίσω την "αποκλειστικότητα" που ίσχυε ως τότε στην κατασκευή λεωφορείων Mercedes Benz. Άλλωστε η πολιτική της EvoBus, σε διεθνές επίπεδο, έδειχνε ότι θα εποιλεγόταν ως γραμμή παραγωγής αυτή που στήθηκε στο Χόσντερε της ανατολικής Θράκης, στην Τουρκία κι όχι οι Έλληνες συνεργάτες.
Τα οχήματα αυτά αντικατέστησαν τις θρυλικές πορτοκαλί νταλίκες Volvo B10M που όργωσαν τη Θεσσαλονίκη και εξυπηρέτησαν εκατομμύρια επιβάτες του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου