Pages - Menu

17/12/12

ΚΟΥΪΖ: Ποιος ηθοποιός πληρώνει το εισιτήριο της συμπρωταγωνίστριάς του

Λεωφορείο Scania Vabis υπερμείζονος τύπου με αμάξωμα Ρεντούμη
στο Καλλιμάρμαρο, σε εκδήλωση για την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο.
Δεν είναι λίγες οι ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου με πλάνα μέσα σε λεωφορεία ή στο κέντρο της Αθήνας και άλλων πόλεων.
Υπάρχουν μάλιστα κάποιες ταινίες που θυμίζουν αφηγήσεις των γονιών και των παππούδων μας μέσα σε λεωφορεία. 
Η προσέγγιση ενός άνδρα σε μια γυναίκα σε παλιότερες δεκαετίες που δεν υπήρχαν ούτε τα κινητά τηλέφωνα, ούτε οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης γινόταν με άλλους τρόπους.
Άλλοι λένε ότι ήταν πιο λεπτοί οι χειρισμοί κι άλλοι λένε ότι ήταν πιο ευγενικοί οι τρόποι προσέγγισης. Από τις ταινίες που έπαιξε ο Κώστας Βουτσάς είδαμε πολλές φορές πώς μπορούσε να πιάσει συζήτηση ένας νεαρός με μια κοπέλα σε ένα πάρτυ κι αν ταίριαζαν έφταναν στο σημείο να χορέψουν.
Σε άλλο φιλμ, ο Γιώργος Πάντζας υποδύεται κάποιον που του αρέσει ο ποδόγυρος και παίρνει στο κατόπι όποια κοπέλα τού αρέσει.
 
Στην ταινία «Γάμος αλά ελληνικά» πάντως, ο Γιώργος Κωνσταντίνου έχει έναν τρόπο που τον μεταχειρίζονταν νεαροί άντρες της μεσαίας τάξης, προς όφελος… των λεωφορειούχων και των ΚΤΕΛ. Φρόντιζαν να παρακολουθούν τη γυναίκα που τους ενδιέφερε και να πέφτουν μπροστά της «όλως τυχαίως» στις βιτρίνες, στους δρόμους, στις ουρές των αφετηριών και φυσικά στο διάδρομο του λεωφορείου για να πάρουν εισιτήριο από τον εισπράκτορα.
Όπως φαίνεται εδώ μάλιστα, ο Γιώργος Κωνσταντίνου φαίνεται πως ενδιαφέρεται τόσο πολύ για την Ξένια Καλογεροπούλου ώστε προθυμοποιείται να πληρώσει και το αντίτιμο του εισιτηρίου της!
Άλλες εποχές, άλλα ήθη, πιο ρομαντικά…
Όσον αφορά στο λεωφορείο, προφανώς και είναι υπερμείζονος τύπου αστικό εκατό θέσεων και μάλλον με αμάξωμα Ρεντούμη (σύμφωνα με την κατασκευή των θυρών) ή Σπαρταλιάν (σύμφωνα με το τετραγωνισμένο τζάμι στο γραφείο του ειπράκτορα).
Απολαύστε τη φωτό:


6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο κείμενο που μας θυμίζει παλιές εικόνες.
    Μπράβο Χάρη και Βαγγέλη!

    Νίκος Νικολόπουλος (ο εγγονός του 5/144)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Νίκο!
      Φύγατε από τον Πειραιά και χαθήκαμε.
      Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια.
      Με την πρώτη ευκαιρία θα ψάξω στο αρχείο του Car&Truck για να αναδημοσιεύσω εδώ το αφιέρωμα στον παππού σου. Μήπως έχεις βρει και τις ασπρόμαυρες φωτό με το χασανιώτικο πριν από το Scania; Αν είναι στείλτες με mail να τις ανεβάσω. :-)

      Διαγραφή
  2. Pou tis vriskete re paidia aytes tis fotografies?
    Palia sas vriskame kai sto Car Kai Trak enw twra olo mlkies grafoune. Giati fygate?
    Nikos Pelekanos Volos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κ. Παλεκάνε,

      εξακολουθούμε να αγαπάμε και να υποστηρίζουμε έστω και συμβουλευτικά το "Car & Truck". Περιβάλλουμε με την εμπιστοσύνη μας όσους έχουν παραμείνει και κοπιάζουν για το καλύτερο.

      Σας ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοφρόνηση.
      Νομίζω πως έχουμε επικοινωνήσει και παλιότερα. Τηλεφωνήστε στο κέντρο του "Πήγασου" και ζητήστε το κινητό μου, αν είναι να επικοινωνήσουμε απευθείας.

      Διαγραφή
  3. Kala kai sto allo to logistic alla xalia pali. Pou einai o xarhs, I Cristina, o baseos Kai o varos?
    Pelekanos Apo Volo pali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζετε με πόσο κόπο και πόση αγάπη έστησα το "Logistics & Management". Δεν θεωρώ πως είναι στην κατάσταση που περιγράφετε.
      Ο συνάδελφος που με διαδέχθηκε στη θέση του αρχισυντάκτη αλλά και η παρουσία του κ. Δημήτρη Βάρου δίνουν το στίγμα της συνέχειας και της αξιοπιστίας στο περιοδικό.
      Είναι λογικό να παρατηρούνται κλυδωνισμοί και πιθανές ελλείψεις, ωστόσο, αυτό συμβαίνει λόγω της ευρύτερης κρίσης στα ΜΜΕ και στην αγορά.
      Θα χαρώ να τα πούμε.

      Διαγραφή