Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

ΚΤΕΛ ΦΩΚΙΔΟΣ: Σύγχρονος σταθμός στην Άμφισσα (ΦΩΤΟ)

Υλοποιήθηκε μια σοβαρή επένδυση στο μέλλον και στην ποιότητα των συγκοινωνιών από το ΚΤΕΛ Φωκίδος


Ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα. Ο νέος σταθμός υπεραστικών λεωφορείων του ΚΤΕΛ Φωκίδος εγκαινιάστηκε στις αρχές Απριλίου ενώ έχει δοθεί σε χρήση από τον Δεκέμβριο του 2016 για το επιβατικό κοινό.


Η κατασκευή και η λειτουργία αυτών των υποδομών είναι πολύ σημαντική για το ΚΤΕΛ Φωκίδος Α.Ε. το οποίο μπαίνει σε μια νέα εποχή εκτέλεσης αστικού και υπεραστικού συγκοινωνιακού έργου συνδέοντας δημοφιλείς προορισμούς όπως είναι η Άμφισσα, η Αράχωβα, η Ιτέα, το Λιδωρίκι, οι Δελφοί και το Γαλαξείδι με τα αστικά κέντρα της χώρας. Εκατοντάδες λεωφορειούχοι, οδηγοί, φίλων των λεωφορείων και επιβάτες συμμετείχαν στην εκδήλωση εγκαινίων, στην οποία τέλεσε αγιασμό ο σεβασμιότατος μητροπολίτης Φωκίδος κ.κ. Θεόκτιστος.


Παρών ήταν ο βουλευτής Φωκίδος κ. Ηλίας Κωστοπαναγιώτου, ο οποίος τόνισε ότι η λειτουργία του νέου σταθμού αποτελεί ένα σημαντικό έργο υποδομής που δείχνει ότι το ΚΤΕΛ Φωκίδος αφουγκράστηκε τις απαιτήσεις της τοπικής κοινωνίας και οι μέτοχοί τους υπερέβαλαν εαυτούς ώστε να υπάρξει προσαρμογή σε ένα νέο περιβάλλον σύγχρονων και ολοκληρωμένων μεταφορών.


Στολίδι για το νομό χαρακτηρίστηκε o Νέος Σταθμός και αφετηρία τουριστικής και πολιτιστικής ανάπτυξης, από το σύνολο των επίσημων προσκεκλημένων. Δικαίωση για τους μετόχους του ΚΤΕΛ χαρακτήρισε την υλοποίηση του έργου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΚΤΕΛ Φωκίδος κ. Χρήστος Κουλός, παρά τα κάθε είδους εμπόδια που προέκυψαν, επισημαίνοντας ότι η επένδυση πραγματοποιήθηκε σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Ο κ. Κουλός ευχαρίστησε τους συνεργάτες του και  Μέλη του Δ.Σ. κ.κ. Αθανάσιο Λύτρα, Ευθύμιο Μήταλα, Ευθύμιο Μαντζώρο, Δημήτριο Μπίμπα και Ιωάννη Κοκκόρη, που υπήρξαν ένθερμοι συμπαραστάτες στην προσπάθεια αυτή.



Χαιρετισμούς απηύθυναν επίσης ο αντιπεριφερειάρχης Φωκίδος κ. Ευάγγελος Κατσαγούνος, ο δήμαρχος Δελφών κ. Αθανάσιος Παναγιωτόπουλος, ο ειδικός Γραμματέας της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών κ. Δημήτριος Κολυνδρίνης, ο πρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών Ελλάδας κ. Ανδρέας Μανωλοπούλος και ο μητροπολίτης Φωκίδος κ.κ. Θεόκτιστος.



Στα εγκαίνια παρευρέθηκαν επίσης, ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευστάθιος Κάππος, η περιφερειακή σύμβουλος κ. Πέγκυ Αραβαντινού, ο αντιδήμαρχος Αμφίσσης κ. Αριστείδης Αγγελόπουλος, εκπρόσωποι της Ιεράς Μητροπόλεως Φωκίδος, εκπρόσωποι των Σωμάτων Ασφαλείας, εκπρόσωποι των Διοικητικών Υπηρεσιών και Οργανισμών του νομού, διοικήσεις των ΚΤΕΛ Φθιώτιδας, Μαγνησίας, Τρικάλων, Λάρισας, Λεβαδείας, Θηβών και Αχαΐας, μέτοχοι, εργαζόμενοι και πολύς κόσμος.



Οι νέες εγκαταστάσεις

Η συνολική έκταση του οικοπέδου είναι 1.549 τετραγωνικά μέτρα. Το συγκρότημα του Σταθμού απαρτίζεται από τρία κτίρια, όπου στεγάζονται το εκδοτήριο εισιτηρίων, η αίθουσα αναμονής κοινού, τα γραφεία της διοίκησης και των υπηρεσιών της Εταιρείας, το τουριστικό γραφείο της θυγατρικής εταιρείας του ΚΤΕΛ, οι ρεμίζες για την στάθμευση των λεωφορείων για την επιβίβαση και αποβίβαση του επιβατικού κοινού καθώς επίσης και οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις διαχείρισης καυσίμων για τον ανεφοδιασμό των λεωφορείων.



Αποτελεί υπόδειγμα Σταθμού για τον Νομό Φωκίδος αλλά και την ευρύτερη περιοχή, ειδικότερα δε για την πόλη της Άμφισσας. Πρόκειται για ένα έργο που ανταποκρίνεται πλήρως στα ισχύοντα  πρότυπα για την ασφαλή κίνηση επιβατών και οχημάτων και αφήνει οριστικά πίσω του την παλιά εικόνα των πρόχειρων και παλαιωμένων Σταθμών εξυπηρέτησης επιβατών του ΚΤΕΛ.



Το έργο κατασκεύασε και ολοκλήρωσε η ΤΡΙΑΙΝΑ Α.Ε., την επίβλεψη του έργου είχαν ο κ. Ταγκαλής Παναγιώτης Πολιτικός Μηχανικός και ο κ. Μπραούζος Ευάγγελος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. 



Τα «Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία»

Την εκδήλωση πλαισίωσε η ομάδα Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία με την υποστήριξη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Οχημάτων Εποχής. Με την ξεχωριστή παρουσία ενός μοναδικού υπεραστικού λεωφορείου έτους 1961 της σειράς R495, που αποτέλεσε τεχνολογικό θρύλο της βιομηχανίας αμαξωμάτων και κατασκευάστηκε από ελληνικά χέρια στο εργοστάσιο της Βιαμάξ.




Το συγκεκριμένο όχημα αποσύρθηκε από την κυκλοφορία ενώ είχε συμπληρώσει 43 χρόνια καθημερινής προσφοράς και για τις ανάγκες της εκδήλωσης ταξίδεψε από την Αθήνα στην Άμφισσα παρόλο που είναι 56 ετών και προκάλεσε δάκρυα συγκίνησης σε παλιούς αλλά και σε νεώτερους λεωφορειούχους, οδηγούς και εισπράκτορες. 










Translate